تعرفه تبلیغات

چاپ تاریخ انتشار:

* تبليغ بنر در ستون هاي  سايت  روزانه 4000 تومان

* تبليغ در ماهنامه الكترونيك پي دي اف ادبيات داستاني هرصفحه 100/000 تومان

 تبليغات درسايت كانون فرهنگي چوك و ماهنامه ادبيات داستاني چوك

ماهنامه ادبیات داستانی چوک اولین ماهنامه اختصاصي الکترونیک داستانی ایران است که توسط انجمن داستانی چوک با هشت سال سابقه فعالیت درضمینه ادبیات داستانی راه اندازی شد. این ماهنامه به صورت، بین المللی و رایگان به علاقمندان و فارسی زبانان درتمام شهرها وکشورها ارسال می شود. سايت كانون فرهنگي چوك روزانه نيز روزانه پذيراي مشتاقان و هنرمندان عرصه شعرو نويسندگي و عكاسي است.

این نشریه ازطریق گروه های ادبی گوگل و گروه های ادبی یاهو بیش از 100/000هزار تیراژ، فقط از سوی انجمن ایمیل ارسال می شود و ديگران در ارسال آن براي دوستان خود آزاد هستند. این نشریه به دلیل بی جهت بودن نسبت به هرتفکری غیرازادبیات داستانی مورد علاقه هنردوستان است.

برد تبلیغاتی ما را با بزرگترین نشریات ایران مقایسه کنید

1-      ارسال به بیش از 100/000هزار علاقمند به ادبياتفقط از طریق انجمن توسط گروه های ادبی گوگل و یاهو.

2-      قابلیت دسترسی این فایل برای همیشه درسایت چوک و ديگر سايت ها.

3-      این ماهنامه مانند نشریات کاغذی به کاغذ باطله تبدیل نخواهد شدو فقط یک بار مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، بلکه درآرشیو بسیاری ازعلاقمندان خواهد بود وحتی درماه ها و سالیان بعد هم مورد استفاده ادبیات دوستان است.

4-      این ماهنامه برای کسانی ارسال می شود که علاقمند به ادبیات هستند و این نشریه را مطالعه می کنند. درصورتی که انجمن توانایی ارسال ایمیل به میلیون ها هموطن را دارد اما این ماهنامه فقط برای کسانی ارسال   می‌شود که تمایل به دریافت آن دارند.

ناشران، موسسات فرهنگي و مجلاتي كه درشماره های پیشین این ماهنامه و سايت تبلیغ داشته اند: نشر افکار، نشر ققنوس، نشر جوان امروز، گروه ویراستاران حرفه‌ای، شرکت کانون تبلیغات فردا، مرکز پژوهش‌های هنر معاصر، مجله بخارا، مجله انشاء و نويسندگي، تجارت كربلا، موسسه فرهنگي شهرستان ادب، كتاب سراي روزان، شركت صنايع شيرآلات درخشان، آموزشگاه هنري سه نقطه‌، آموزشگاه هنري پرسه، جايزه ادبي هدايت، جايزه ادبي ليراو، تيم طراحان نسيم شمال، شرکت مسافرتی سفرنت، موسسه بهاران ...

تماس با ما : 09352156692                                                  

مسابقات داستان نویسی تبلیغات ارزان تولید محتوا