انگولك ادبي «اندرحکایت جشنواره های زوركي پولكي»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

منتشر شده در شماره هفت ماهنامه ادبيات داستاني چوك

انگولك ادبي

اندرحکایت جشنواره های زوركي پولكي

آره من می گفتم یا تو؟ حالا ولش کن چه فرقی می کنه! من میگم تو گوش کن. یه رفیقی رو دیدم گفت داستانم فلان جا برگزیده شده گفتم دمت گرم. گفتش برو بابا گفتن باید فلان قدر پول بدی تا داستانت رو توی مجموعه داستان برگزیده ها منتشر کنیم.!!!!!!!!!!!!!! گفتم تو چی گفتی؟ گفت منم گفتم:.................                                               این دوست ما اصلا بی ادب نبود ولی آدم یه حرف هایی می شنوه که باید جاشون نقطه‌چین بذاریم. بعضی ها جشنواره ها رو کردن بنگاه معاملات املاک. پول میگیرن داستانتو چاپ می کنن. پول میگیرن ازت تعریف کنند. بعدش همین حضرات همین علمای بی بدیل که این غلط ها رو می کنن این طرف و اون طرف دم ازضدیت برعلیه باند بازی و این حرف ها می زنن. شما روی بعضی ها رو سفید کردید. تازه شنیدم که یکی ازهمین جشنواره ها که خیلی هم سروصدا کرد بعد ازیک دوره خیلی خیلی طولانی چند نفری رو برگزیده اعلام کرد اما دریغ از جایزه!!!!!!!!!!!! حرف برگزارکنندگان این بود: ((برگزیده شدی بیا پول بده. ما هم یه کمکی بهت می کنیم بیا کتابت رو چاپ کن.)) برید بگید این جوجه که سرازتخم درآورده خیلی جیک جیک می کنه اما من كه كوچكترين عضو جامعه ادبي هستم هرجا رفتم- آقایونی که دارید ازاین کارها می کنید- فحش پشت سرتونه. کلاتونو بذارید بالاتر. یه کمی دنیا رو بهتر ببینید. یه کمی نه بیشتر.

ازاونجایی که که روش و منش انجمن داستانی چوک هم حمایت ازتمام جشنواره ها بوده وهست یه ضعیفه ای – شما بخونيد خانم- زنگ زد وگفت ما هم جشنواره داریم ما رو حمایت کنید گفتیم چشم. بعدش یه بنده خدایی هم زنگ زد و گفت ما روهم حمایت کنید گفتیم چشم. جالب اینکه هردو جشنواره با يك عنوان بود که دهها جشنواره دیگه هم با این عنوان برگزار می شه. ولی اون ضعیفه بعدش زنگ زد به من وگفت تو نباید جشنواره اون ها روتبلیغ می کردی چون جشنواره من با آن عنوان ثبت شده و اون هایی که با این عنوان جشنواره برگزارمی کنند دزد هستند و توهم که تبلیغ جشنواره این ها رو کردی حمایت کننده دزد هستی. البته این خانم که ازوجناتش معلومه چندین دهه زندگی کرده ولی تجربیاتش کافی نیست چون هم حالیش نیست که درهر شهری و منطقه ای جشنواره های متعددی با این عنوان برگزار میشه وهم اینکه دایم التماس می کرد که از اعضاتون بخواید برای ما داستان بفرستند چون داستان ها کم هستند و آن هایی هم که رسیده به درد بخور نیستند. ای مردم .ای بزرگواران. ای سروان کسی چاقوزیرگلوی شما نگذاشته که جشنواره برگزارکنید. اگر حتی پول جایزه دادن هم ندارید ،اگه مخاطب ندارید کسی ازشما انتظارنداره جشنواره ضعیف و به دردنخور برگزارکنید.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692