گزارش رونمایی از مجموعه داستان «ناجی» «منتخب نویسندگان»؛ «محمداسماعیل کلانتری» اختصاصی چوک

چاپ تاریخ انتشار:

mohamad esmaeil kalantari

مراسم  رونمایی مجموعه داستان« ناجی» به قلم چند تن از  نویسندگان مازندرانی از ساعت ۱۶ الی ۱۹ یکشنبه بیست و یکم آبان ماه ۱۴۰۲ در محل دبیرخانه خانه هنرمندان ساری برگزار گردید.

در این مراسم که  سرکار خانم دکتر آقا میری استاد دانشگاه و رئیس انجمن شعر و ادب خانه هنرمندان ساری ، آفای بهمن کلیادی پور هنرمند ساروی، سرهنگ هادی وفایی نژاد نظامی هنرمندو نویسنده ، سرکار خانم ملیحه صادقی از مسئولین اداره آموزش و پرورش استان و جمعی از نویسندگان و فرهیختگان مازندرانی در آن حضور داشتند، آقایان  ایرج عرب ، سرکار خانم دکتر آقامیری ، سرکار خانم نیره موسوی نویسنده رمان قانقاریا و آقای محمد اسماعیل کلانتری در رابطه با کتاب و ترویج کتابخوانی صحبت هایی کردند و سپس از کتاب رو نمایی گردید.

مجموعه داستان ناجی منتخبی از داستان های نویسندگان مازندرانی است که  با موضوع کاهش آسیب های  اجتماعی به نگارش در آمده  است.این کتاب در تیراژ ۱۰۰۰ جلد و به قیمت ۲۰۰ هزار تومان  توسط انتشارات  هاوژن ساری و با کوشش و اهتمام آقای محمداسماعیل کلانتری به چاپ رسیده است.علاقه مندان می توانند این کتاب را از محل خانه هنرمندان ساری و کتاب‌فروشی های ساری  خریداری کنند■.

 

گزارش رونمایی از مجموعه داستان «ناجی» «منتخب نویسندگان»؛ «محمداسماعیل کلانتری»