همایش «روز جهانی داستان کوتاه» با تقدیر از ژیلا تقی‌زاده

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

rooze jahaniبه گزارش ایسنا، مهدی رضایی دبیر کانون فرهنگی چوک در این باره گفت: این پنجمین سالی است که این همایش را برگزار می‌کنیم. پیش از این در سال  ۹۰ با همکاری فرهنگسرای اخلاق، سال ۹۲ با همکاری مجله بخارا و سال‌های ۹۴ و ۹۵ با همکاری کانون ادبیات ایران این همایش را برگزار کردیم. در سال ۹۲ برگزاری این همایش با تقدیر از استاد جمال میرصادقی، سال ۹۴ با تقدیر از قباد آذرآیین و سال ۹۵ با تقدیر از خانم فریبا وفی همراه بود. به نظرم برگزاری این همایش‌های سالیانه باید با تقدیر از پیشکسوتان عرصه ادبیات همراه باشد. امسال نیز تصمیم گرفتیم علاوه بر برگزاری همایش روز جهانی داستان کوتاه، از «ژیلا تقی‌زاده» نویسنده فعال عرصه ادبیات داستانی است تقدیر کنیم.

او در ادامه افزود: سیدمهرداد ضیایی، فریبا حاج‌دایی، افسانه احمدی و افروز ضیایی درباره آثار ژیلا تقی‌زاده صحبت خواهند کرد و پیام‌هایی از نویسندگان و هنرمندان ایران و جهان نیز خوانده خواهد شد. همایش «روز جهانی داستان کوتاه» روز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه ساعت ۵ عصر در کانون ادبیات ایران به آدرس مفتح جنوبی، کوچه اردلان، پلاک ۲۵ برگزار می‌شود و حضور در آن برای همه علاقه‌مندان آزاد است. 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

همایش «روز جهانی داستان کوتاه» با تقدیر از ژیلا تقی‌زاده

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692