نخستين بانک اختصاصی مقاله، مصاحبه و گزارش ادبی، فرهنگی، هنری/ گردآورنده: مهدی رضایی

چاپ تاریخ انتشار:

بانک اول مقالات ادبی، برای ورود  اینجا را کلیک کنید  400 پست

بانک دوم مقالات ادبی، برای ورود اینجا را کلیک کنید 400 پست

بانک سوم مقالات ادبی، برای ورود اینجا را کلیک کنید 400 پست

بانک چهارم مقالات ادبی، برای ورود اینجا را کلیک کنید320 پست


دوستان هنرمند و همراهان گرامی سلام؛

1- «اولين بانك اختصاصي مقاله، مصاحبه و گزارش ادبي، فرهنگي، هنري» در آستانه دهمین سال فعالیت کانون فرهنگی چوک راه‌اندازي شده است. این خدمت همچون ساير خدمات این کانون، به‌صورت رایگان در اختیار جامعه ادبی و هنری و فرهنگی قرار گرفته است.

2-كليه مقالات، نقدها، مطالب، مصاحبه‌ها و گزارش‌های حاضر در این بانک؛ یا اختصاصی کانون فرهنگی چوک است و یا از دیگر سایت‌ها با ذکر نام منبع یا درج لینک، ثبت شده است. درصورت ثبت اشتباه سهوی هرگونه نام یا منبع مطالب، لطفاً مارا در تصحیح آن یاری بفرمایید.

3-مقالات و مطالب و گزارش‌های فرهنگی و هنری و ادبی شما، بدون هيچ محدوديتي با ارسال به آدرس انتشار خواهند يافت. چنان‌كه اين آثار پيش از اين درجایی منتشر نشده باشد، باتوجه به موضوع اثر، ابتدا در ماهنامه ادبیات داستانی چوک و یا در فصلنامه شعر چوک درج و سپس در لیست بانک قرار خواهد گرفت. از مطالب منتشر شده در ساير سایت‌ها، تنها در ليست بانک استفاده خواهد گرديد.

نكته: «ماهنامه ادبیات داستانی چوک» و «فصلنامه شعر چوک» تنها از مقالات و نقدها و مطالب منتشر نشده جهت انتشار استقبال می‌نمايد.

  نكته: «ماهنامه ادبیات داستانی چوک» و «فصلنامه شعر چوک» تنها از مقالات و نقدها و مطالب منتشر نشده جهت انتشار استقبال می‌کند.                 بیش از 1520 مقاله در حال حاضر

                                لیست مطالب این بانک به‌صورت ماهیانه به‌روز مي‌گردد.

همچون گذشته، درِ دوستی چوک به‌روی همه باز است، مگر خود آن در را ببندید.

صفحه ویژه «مهدی رضایی» گردآورنده بانک مقالات