32 اثر داستانی به مرحله دوم داوری «هفت اقلیم» رسید

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

با پایان مرحله نخست داوری جایزه ادبی «هفت اقلیم»، 32 اثر داستانی به دور دوم رقابت راه یافتند.

آیت دولتشاه، دبیر دومین دوره جایزه ادبی «هفت اقلیم» به خبرنگار مهر گفت: با پایان داوری مرحله اول این جایزه ادبی 30 اثر به مرحله دوم داوری راه یافتند و به زودی داوری مرحله دوم با حضور 4 گروه 5 نفره از داوران آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: 32 اثر برگزیده این دور داوری شامل رمان و مجموعه داستان هستند که طبق آمار، 15 کتاب از آثار نشر چشمه، 4 اثر از نشر افراز و نشر مروارید، افکار، آگه و ققنوس هر کدام با 2 کتاب، نشر ثالث، نیستان، آموت و سوره مهر نیز هر کدام با یک اثر در دور دوم داوری‌ها حضور دارند.

دبیر این جایزه ادبی درباره مراحل مختلف داوری توضیح داد: داوری مرحله بعدی اواسط دی ماه تمام می‌شود و اواخر بهمن ماه نیز داوری نهایی انجام می‌گیرد و طبق برنامه قبلی 15 اسفند اختتامیه جایزه برگزار و برندگان آن معرفی می‌شوند.

جایزه ادبی «هفت اقلیم» ویژه آثار داستانی منتشر شده در سال 89  است و این دوره جایزه به دو بخش اصلی داستان کوتاه و کتاب سال هفت اقلیم تقسیم می‌شود که کتاب سال هفت اقلیم خود به دو بخش مجموعه داستان برتر سال و رمان برتر سال تقسیم می‌شود.

لینک

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692