انتشار رمان جديد مصطفي مستور در ايران و ايتاليا

چاپ تاریخ انتشار:

 

رمان «سه گزارش كوتاه درباره‌ي نويد و نگار» آخرين اثر مصطفي مستور است كه هم‌زمان با ايران، در ايتاليا هم منتشر مي‌شود.

اين نويسنده در اين‌باره به خبرنگار بخش كتاب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: اين رمان سه روز از زندگي خواهر و برادري به نام نويد و نگار را روايت مي‌كند كه شخصيت نگار پيش‌تر در يكي از اپيزود‌هاي رمان «استخوان خوك و دست‌هاي جذامي» حضور داشته است.

او افزود: اين رمان در فضاي امروز تهران مي‌گذرد و سفري ا‌ست به لايه‌هاي زيرين جامعه‌ي امروز ايران و تهران.

مستور همچنين از انتشار هم‌زمان رمان «سه گزارش كوتاه درباره‌ي نويد و نگار» در ايران و ايتاليا خبر داد و گفت: اين كتاب براي چاپ به نشر مركز داده شده و سه ماه است براي دريافت مجوز ارائه شده است. همچنين هم‌اكنون توسط بيانكا ماريا فليپيني كه پيش‌ترهم از من كتاب «استخوان خوك و دست‌هاي جذامي» را به ايتاليايي بازگردانده بود، در حال ترجمه به ايتاليايي است و هم‌زمان با ايران، در ايتاليا در نشر پونته 33 منتشر خواهد شد.

مصطفي مستور زاده‌ي سال 1343 است و از آثار او به «چند روايت معتبر»، «عشق روي پياده‌رو»، «من داناي كل هستم»، «دويدن در ميدان تاريك»، «حكايت عشقي بي شين، بي‌ قاف، بي‌ نقطه»، «تهران در بعدازظهر»، «من گنجشك نيستم» و «استخوان خوك و دست‌هاي جذامي» مي‌توان اشاره كرد. آثار مستور پيش‌تر، در كشورهايي چون اندونزي، تركيه، آذربايجان و برخي كشورهاي عربي ترجمه و منتشر شده است.

لینک