آغاز به كار داوران جشنواره كتاب سال دفاع مقدس

چاپ تاریخ انتشار:

به گزارش خبرگزاری هنر ایران «آرت نا»، محمود اكرامي‌فر دبير علمي پانزدهمين جشنواره كتاب سال دفاع مقدس در گفت‌وگو با ستاد خبري اين جشنواره گفت: گروه‌هاي داوري و سرداورهاي بخش‌هاي مختلف جشنواره انتخاب شده‌اند و گروه‌هاي داوري را تشكيل داده‌اند.
وي از آغاز داوري همه بخش‌هاي پانزدهمين جشنواره كتاب سال دفاع مقدس خبر داد و افزود: طبق برنامه‌ريزي انجام شده تا پايان شهريور ماه سال جاري داوري همه گروه‌ها به پايان خواهد رسيد.
دبير علمي اين دوره جشنواره كتاب سال دفاع مقدس اظهار داشت: بعد از پايان داوري‌ها تا زمان برگزاري مراسم اختتاميه بيش از يك ماه فرصت وجود دارد تا كارهاي مراسم پاياني انجام شود.
اكرامي‌فر با بيان اينكه اختتاميه و اعلام نتايج جشنواره كتاب سال دفاع مقدس امسال نيز مانند دوره‌هاي گذشته در آبان ماه برگزار مي‌شود، گفت: سعي ما بر اين است كه بيش از يك ماه مانده به مراسم اختتاميه نتايج را داشته باشيم تا شب مراسم پاياني دنبال هيات داوران و نتايج نباشيم.
«ادبيات داستاني»، «پژوهش ادبي»، «پژوهش فرهنگي»، «پژوهش نظامي»، «نمايشنامه و فيلمنامه»، «جنگ و زندگينامه»، «خاطره»، «داستان كودك و نوجوان»، «زندگينامه داستاني»، «وصيتنامه»، «شعر»، «شعر كودك و نوجوان»، «ناشر نمونه»، «عكس و تصوير» و «گرافيك كتاب» بخش هاي مختلف اين جشنواره هستند.

link