تمید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره داستان کوتاه نارنج

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

 

مدیر پژوهشی جشنواره نارنج به خبرنگاران گفت: جشنواره داستان کوتاه نارنج با افزوده شدن استان خوزستان به جمع استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان در راستای اهداف مطالعاتی خود و پژوهش بر وضعیت ادبیات داستانی جنوب ایران برای سومین بار به میزبانی جهرم برگزار می گردد .

سنالدین فرهنگ جهرمی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار تا سوم آبان ماه خاطر نشان شد ؛ علاقمندان می توانند  در دو بخش آزاد و جوان آثار خود را به نشانی    ارسال کنند و اطلاعات بیشتر را از سایت رسمی جشنواره به نشانی www.naranj .org  جستجو کنند .

وی افزود : این پنجمین جشنواره در سطح استان فارس است و برای دومین بار به طور اختصاصی در سطح جنوب کشور برگزار می گردد . و امیدواریم با کسب مجوز های لازم برای چاپ آثار منتخب دوره گذشته بتوانیم کتاب نارنج را در اختتامیه سوم رونمایی کنیم .
 وی کشف استعدادها در عرصه ادبیات داستانی را دیگر هدف جشنواره برشمرد و ایجاد فرصت برای  معرفی نویسندگان جدید را به عرصه ادبیات داستانی کشور را دیگر خروجی جشنواره نارنج دانست .
انتخاب انجمن برتر داستان‌نویسی که بیشترین و بهترین آثار تولیدی داشته‌اند از دیگر برنامه‌های این جشنواره است. آثار مکتوب نویسندگان شرکت کننده نیز در حاشیه جشنواره داستان کوتاه «نارنج» در نمایشگاهی در معرض دید قرار می گیرد.
گفتنی است ویژگی امسال جشنواره، دریافت آثار از طریق اینترنت است و علاقمندان می توانند آثار خود را تا 3 آبان ماه به نشانی ارسال نمایند

 

دیدگاه‌ها   

#1 نارنج 1390-07-21 03:00
سپاس از اطلاع رسانی شما

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692