فردا اعلام مي‌شود:نتایج بررسی کتاب‌های نمایشگاه «یاد یار مهربان»

چاپ تاریخ انتشار:

 

نتایج کارشناسی کتاب‌های ارسال شده به دبیرخانه نهمین نمایشگاه یاد یار مهربان، از فردا(21 مهرماه) از طریق پایگاه اينترنتي به نشاني www.yym.ir اعلام خواهد شد.-
محسن عموشاهی، مدیر اجرایی نهمین نمایشگاه یاد یار مهربان، ، با بیان این مطلب اظهار کرد: این کارشناسی، حاصل تلاش و بررسی یک ماهه کارشناسان آموزش و پرورش، سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. وی ادامه داد: در این یک ماه کوشیدیم کتاب‌هایی را که از نظر محتوایی، تامین کننده نیاز مدارس‌اند و با اولویت‌های نمایشگاه یاد یار مهربان همخوانی دارند، انتخاب كنيم. مدیر اجرایی نهمین نمایشگاه یاد یار مهربان عنوان کرد: در اين نمایشگاه، کتاب‌های مورد نیاز مدارس با انتخاب مسوولان مدارس، به صورت رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. همچنین تمام مدارس دینی، حوزه‌های علمیه و کتابخانه‌های عمومی شهر تهران از سهمیه اهدایی این نمایشگاه برخوردار می‌شوند. عموشاهی یادآور شد: مدارس در این دوره از نمایشگاه یاد یار مهربان، علاوه بر سهمیه اهدایی، می‌توانند نسبت به تهیه کتاب از این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف اقدام کنند. همچنین برای عموم بازدیدکنندگان، 25 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است. وی افزود: برای مدارسی که آمادگی برپایی تورهای دانش‌آموزی را برای بازدید از نمایشگاه را داشته باشند، تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. همچنین امسال در بخش جنبی نمایشگاه یاد یار مهربان، حدود 80 شرکت از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات مرتبط با مدارس با هدف آشنایی مدارس با این ابزار و فروش با قیمت مناسب، حضور خواهند داشت. مدیر اجرایی نهمین نمایشگاه یاد یار مهربان بیان کرد: کارت‌های خرید مدارس از اوایل آبان ماه از طریق مناطق مختلف آموزش و پرورش در میان مدارس تهران توزیع می‌شوند. عموشاهی در پایان با اشاره به این که حوزه‌های کودک و نوجوان، دین و ادبیات، بیشترین آمار کتاب‌ها را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: نهمین نمایشگاه یاد یار مهربان از سه شنبه(17 آبان ماه) تا یک شنبه( 22 آبان ماه) در آستانه هفته کتاب، در بوستان «گفت‌وگو» به نشانی تهران، بزرگراه شهید چمران، بعد از تقاطع شهید حکیم از ساعت 30/8 تا 16 پذیرای مراجعان خواهد بود.
لینک