پنجمين جشنواره «داستان انقلاب» فراخوان داد

چاپ تاریخ انتشار:

 

فراخوان پنجمين جشنواره «داستان انقلاب» از سوي حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي اعلام شد. مهلت ارسال آثار تا پايان آذر ماه امسال در نظر گرفته شده و آثار شاخص این دوره در قالب كتاب منتشر مي‌شوند.-
 پنجمين جشنواره «داستان انقلاب» در دو بخش «رمان: رمان بزرگسال و رمان نوجوان» و «داستان کوتاه: داستان کوتاه بزرگسال و داستان کوتاه نوجوان» برگزار مي‌شود.
شرایط عمومی براي شركت در جشنواره به اين صورت است كه قالب فایل آثار ارسالی باید word و به اندازه قلم 12 بوده و بر روی لوح فشرده به همراه نسخه‌ کاغذی آن ارسال شود. همچنین صفحات متن بدون ذکر نام و مشخصات صاحب اثر باشد.
هر فرد می‌تواند همزمان در تمام بخش‌های جشنواره شرکت کند و آثار ارسالی به شرکت‌کنندگان عودت نخواهد شد.
جوایز آثار برگزیده پنجمين جشنواره «داستان انقلاب» در هر شاخه بخش رمان (بزرگسال و نوجوان) به اين ترتيب است اثر برگزیده: 100 میلیون ریال، اثر برتر: 70 میلیون ریال، اثر تقدیری: 50 میلیون ریال. جوایز آثار برگزیده هر شاخه بخش داستان کوتاه (بزرگسال و نوجوان) نيز چنین است: اثر برگزیده: 30 میلیون ریال، اثر برتر: 20 میلیون ریال و اثر تقدیری: 10 میلیون ریال. آثار برگزیده، برتر، تقدیری و آثار دیگری که قابلیت چاپ داشته باشند، توسط انتشارات سوره مهر با پرداخت حق‌التألیف منتشر خواهند شد.
مهلت ارسال آثار به اين جشنواره تا پانزدهم آذرماه 1391 است و مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان در بهمن ماه 1391 برگزار مي‌شود. دبیرخانه دایمی جشنواره‌های حوزه هنری به نشانی تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، مرکز محافل و جشنواره‌ها آثار را می‌پذیرد.
لینک