جوایز 56 میلیون تومانی برای جشنواره داستان انقلاب

چاپ تاریخ انتشار:

رسول فلاح پور دبیر چهارمین جشنواره داستان انقلاب از تعیین سقف 56 میلیون تومان جایزه نقدی برای برگزیدگان چهارمین جشنواره داستان انقلاب خبر داد .

                             رسول فلاح پور در گفت و گو با سایت ادب فارسی گفت : کارگاه قصه و رمان مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری چهارمین جشنواره داستان انقلاب را   در دو بخش داستان بلند و کوتاه برای گروه های سنی بزرگسال و نوجوان برگزار می کند .که برگزیدگان در تمام بخش ها جمعا 56 میلیون تومان جایزه خواهند گرفت .

این کارشناس مسئول در خصوص زمان انتشار فراخوان چهارمین جشنواره داستان انقلاب گفت : سه ماه از زمان انتشار فرخوان چهارمین جشنواره داستان انقلاب می گذرد که پیش بینی می شود در این دوره تعداد آثار در بخش های یاد شده افزایش داشته باشد . وی در ادامه گفت : در دوره های اول و دوم جشنواره داستان انقلاب بیش از 396و 364 اثر ارسال شده بود و در دوره سوم نیز به دلیل افزوده شدن بخش نوجوان ،آثار بسیار چشمگیر بود .

دبیر چهارمین جشنواره داستان انقلاب، جوایز این دوره از جشنواره را در نوع خود بی سابقه خواند و امیدواریم هنرمندان در بخش های ذکر شده فعالانه حضور بهم رسانند .

جوایز برگزیدگان در دو بخش رمان (بزرگسال و نوجوان)به ترتیب اثر برگزیده 100میلیون ریال ، اثر برتر 70میلیون ریال و اثر تقدیری 50 میلیون ریال پرداخت خواهد شد .

همچنین در بخش داستان کوتاه(بزرگسال و نوجوان ) به اثر برگزیده 30 میلیون ریال ، اثر برتر 20 میلیون ریال و اثر تقدیری 10 میلیون ریال اهدا خواهد شد .

علاقه مندان می توانند آثار خود را حدااکثر تا پایان آذر ماه به دبیرخانه چهارمین جشنواره داستان انقلاب واقع در تقاطع خیابان های حافظ و سمیه – مرکز افرینش های ادبی حوزه هنری – دبیرخانه جشنواره داستان انقلاب ارسال کنن