«ماندوو» در جشنواره فيلم «بيروت» به روی پرده می رود

چاپ تاریخ انتشار:

فيلم سينمايي «ماندوو» (خسته) به کارگردانی «ابراهيم سعيدي» بعد از بدست آوردن جايزه «فيپرشي» بخش مسابقه اصلي هشتمين دوره جشنواره بين المللي فيلم «زردآلوي طلايي» ايروان، در روزهای آينده با حضور کارگردان آن در بخش مسابقه اصلي يازدهمين دوره جشنواره بين المللي فيلم «بيروت» در کشور لبنان به روی پرده می رود.
جشنواره بين المللي فيلم «بيروت» با حضور 67 فيلم از 29 کشور جهان در چندين بخش رقابتی از جمله: «فيلم هاي داستاني خاورميانه»، «فيلم هاي كوتاه خاورميانه» و «فيلم هاي مستند خاورميانه» و همچنين بخش های غيررقابتی «پانوراماي بين المللي»، بخش «فيلم هاي كوتاه»، بخش «فيلم هاي آشپزخانه اي» و بخش« فيلم هاي كودك» در روزهای 13 تا 21 مهرماه جاری (5 تا 13 اکتبر) در شهر بيروت در کشور لبنان برگزار می شود.
فيلم سينمايي «ماندوو» که توسط پخش کننده جهاني فيلم «دريم لب فيلمز» پخش بين المللی می شود، تاکنون در جشنواره هاي معتبری در سراسر جهان به نمايش درآمده است، اين فيلم در آخرين حضور بين¬المللي در بخش مسابقه اصلي هشتمين دوره جشنواره بين المللي فيلم «زردآلوي طلايي» ايروان در سالن سرخ سينما موسکو در شهر ايروان به روي پرده رفت و از طرف فدراسيون بين -المللي منتقدان فيلم، جايزه «فيپرشي» به کارگردان آن تعلق گرفت.

لینک
اين جشنواره با شرکت 150 فيلم از 45 کشور جهان در چندين بخش مختلف، در روزهاي 19 تا 26 تيرماه جاري (10 تا 17 جولاي) در شهر ايروان در کشور ارمنستان برگزار شد.