فراخوان اولین دوره‌ی جایزه‌ی ادبی آثار برتر ؛

چاپ تاریخ انتشار:

zzzz

انتشارات آثار برتر با هدف شناسایی و معرفی چهره های خلاق و استعداد‌های جوان ادبیات ایران که به دلیل عدم فرصت چاپ آثار خود تا کنون رسما به جامعه‌ی ادبی معرفی نشده اند در نظر دارد با برگزاری اولین دوره از این جایزه با عناوین :

📄شعر آزاد_شعر کلاسیک
📄ترانه
📄رمان و داستان کوتاه
استعدادهای جوان را شناسایی و سه کتاب برگزیده در هر ژانر را تا پایان فروردین 1398 معرفی و با هزینه‌ی انتشارات منتشر کند و در نمایشگاه سراسری کتاب اردیبهشت 98 رونمایی نماید.
این جایزه دوسال یک بار
با محدودیت سنی منفی 31 سال و با موضوع آزاد برگزار میگردد
از این رو از تمام نویسندگان شاعران و ترانه سرایان واجد شرایط دعوت به عمل می‌آید آثار خود را که بصورت کتاب گردآوری شده تا پایان زمان اعلام شده در فراخوان به آدرس الکترونیکی انتشارات ارسال نمایند .
آثار ارسالی در دو مرحله‌ی مقدماتی و نهایی داوری می‌شوند.
🕪 شرایط ارسال آثار:
آثار ارسالی باید در قالب وورد و فونت‌های استاندارد فارسی در صفحات سفید ساده و بصورت کتاب گرد آوری شده باشد.
✍️آثار ارسالی نباید بصورت کتاب توسط انتشارات دیگری چاپ شده باشد اما محدودیتی از نظر انتشار قبلی در ویژه نامه‌ها،روزنامه‌ها ویا شرکت در جشنواره ها ندارند .
✍️قید نام، نام خانوادگی ، تاریخ تولد ،آدرس محل سکونت به همراه کد پستی و شماره تماس ثابت به همرا کد شهر وشماره تلفن همراه صاحب اثر در فایل ارسالی الزامی می‌باشد.
✍️مهلت ارسال آثار:
پایان آبان ماه 1397

📬آدرس الکترونیکی جهت ارسال آثار:

🔴 به اطلاع شرکت کنندگان میرساند آثار برگزیده در صورت چاپ توسط انتشارات دیگر ،قبل یا بعد از داوری این جایزه از آن خارج و نفرات بعدی جایگزین آنها خواهند شد.

شایان ذکر است آثار ارسالی توسط داوران مطرح گزینش شده که اسامی آنها پس از داوری هر بخش و اعلام نتایج در اخبار این جایزه اعلام خواهد شد
#جایزه_ادبی_آثار_برتر
@Maryam_nazarian

جایزه ادبی، جوایز ادبی، مرکز جوایز ادبی، جایزه ادبی برتر.