هشتمین جایزه ادبی یوسف (داستان کوتاه با موضوع دفاع مقدس)

چاپ تاریخ انتشار:

zzzz

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدّس استان خراسان رضوی
به منظور انعکاس و انتقال میراث گران‌سنگ هشت سال دفاع مقدّس و مقاومت اسلامی، برگزار می‌کند

 شرایط شرکت:
1. موضوع اصلی داستان ارسالی، دفاع مقدّس، دفاع از حریم اهل بیت علیهم‌السلام و مقاومت و بیداری اسلامی باشد.
2. بخش ویژه جایزه با موضوع مقاومت 45 روزه خرمشهر و حماسه فتح خرمشهر است.
3. تعداد صفحه‌های اثر از پانزده صفحه (حدود چهار هزار واژه) تجاوز نکند.
4. داستان‌های ارسالی، پیش‌تر در کتاب مستقل یا مشترک یا نشریه‌ای منتشر نشده باشد.
5. آثار به صورت حروف‌چینی‌شده ارسال شود. محدودیتی از نظر کمّی برای ارسال آثار وجود ندارد.
6. توجه به ویژگی‌های بومی هر استان، پرداختن به حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان هر استان در عملیات‌ها و یگان‌های استان، دستاوردهای استانی دفاع مقدّس و تبعات این حماسه‌آفرینی در استان، شخصیت‌های شناخته‌شده استان در دفاع مقدّس، استفاده از زبان و گویش‌های محلّی، امتیاز ویژه خواهد داشت.
7. بخش ویژه جایزه به طور جداگانه داوری خواهد شد و به دو اثر برتر، جایزه جداگانه اهدا خواهد شد.
8. لازم است که نام و نام خانوادگی، سال تولّد، تحصیلات، نشانی محل سکونت، رایانامه و شماره تماس حتماً در انتهای داستان درج شود.
9. داستان‌های برگزیده، وبرایش شده و در مجموعه‌ای چاپ خواهد شد.
10. زمان اعلام نتایج و برگزاری مراسم پایانی، هفته دفاع مقدّس خواهد بود.
11. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پایان مردادماه سال جاری به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدّس استان خراسان رضوی، به نشانیِ «مشهد مقدّس، انتهای بلوار شهیدبهشتی، انتهای خیابان برادران شهیدخلیلی، جنب فروشگاه شهرداری» یا به رایانامه ارسال کنند.
شماره‌های تماس: 38440501-3
شناسه کانال در فضای مجازی: yousofe8@
تارنما: www.yaranereza.ir
جایزه‌ها:
نفر نخست: سه میلیون تومان
نفر دوم: دو میلیون تومان
نفر سوم: یک میلیون تومان

جایزه‌های بخش ویژه (مقاومت خرمشهر):
نفر برتر: دو میلیون تومان
نفر تقدیری: یک‌ونیم میلیون تومان

جایزه ادبی هشتمین جایزه ادبی یوسف (داستان کوتاه با موضوع دفاع مقدس)