شب مولوی پژوهان در مرکز دایره‎المعارف بزرگ اسلامی

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

شب مولوی پژوهان در مرکز دایره‎المعارف بزرگ اسلامی

به مناسبت ایام سالروز  تولد مولانا شب مولوی پژوهان در مرکز دایرهالمعارف بزرگ اسلامی در سلسله شبهای بخارا در ساعت پنج بعد از ظهر شنبه یکم مهرماه در سالن همایشهای رایزن این مرکز در نیاوران . کاشانک .نرسیده به آجودانیه . پلاک 210 برگزار می شود.

در این مراسم که با حضور بانو اسین چلبی (بیست ودومین نواده حضرت مولانا از اعقاب سلطان ولد) که از قونیه برای شرکت در این شب سفر کرده اندبه همراه استادان برجسته مولوی پژوه زبان فارسی: دکتر محمد علی موحد ، دکتر محمد استعلامی ، دکتر توفیق سبحانی ، و استادمحمد بردبار سخنرانی هایی ارایه می شود . در بخشی از این مراسم نشان بنیاد المللی مولانا از سوی خانم اسین چلبی به ریاست مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی کاظم موسوی بجنوردی اهدا می شود. در این بخش خانم فروزنده اربابی عضو ایرانی بنیاد بینالمللی مولانا خانم چلبی را همراهی خواهند کرد. همچنین هنرمند ارجمند سالار عقیلی قطعاتی از سرودههای مولانا با همراهی نی اجرا خواهد کرد.

شب مولوی پژوهان در ساعت پنج بعد از ظهر شنبه یکم مهر ماه در سالن همایشهای رایزن در دایرهالمعارف بزرگ اسلامی به نشانی نیاوران . کاشانک .نرسیده به آجودانیه. پلاک210برگزار می شود.(ورود برای همه ازاد است).

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692