دیدار و گفتگو با ابوالحسن تهامی‎نژاد

چاپ تاریخ انتشار:

دیدار و گفتگو با ابوالحسن تهامی‎نژادپنجشنبه این هفته، 19 مرداد 1396، ساعت نُه و نیم صبح مجله بخارا و کتابفروشی آینده میزبان ابوالحسن تهامی‎نژاد، از پیشکسوتان دوبله در ایران، خواهند بود.

ابوالحسن تهامی‎نژاد، نویسنده، مترجم، منتقد فیلم، بازیگر، دوبلور، و مدیر دوبلاژ در 1317 در تهران به دنیا آمده و دانش‎آموخته زبان و ادبیات انگلیسی از دانشسرای عالی است. او از 1336 به عرصه تئاتر قدم گذاشت و پس از آن به گویندگی فیلم روی آورد و خیلی زود، از 1340 ، مسئولیت ترجمه و مدیریت دوبلاژ را نیز به وی سپردند و از آن روز تا کنون بیش از ده‎ها کتاب و فیلم‎نامه را به زبان فارسی ترجمه و به دست نشر سپرده و دوبله و مدیریت دوبلاژ ده‎ها فیلم سینمایی و مجموعه‎های تلویزیونی را بر عهده داشته است.

در نشست دیدار و گفتگو با استاد تهامی نژاد اخرین اثر ایشان که اجرای دراماتیک رستم وسهراب است در یک بسته شامل کتاب و دوcd عرضه خواهد شد. و بخشی از متن توسط استاد اجرا می شود . در cd ضمیمه کتاب گویندگان فیلم  نقشهای قهرمانان شاهنامه را بازی می کنند. چنگیز جلیلوند: رستم . افشین زینوری : سهراب. مریم شیزاد: تهمینه .ابوالحسن تهامی نژاد: فردوسی.

نشانی: خیابان ولیعصر، سه راه زعفرانیه، خیابان عارف نسب، شماره 12