تازه ترین کتاب مرتضی حاتمی نویسنده ی کرمانشاهی منتشر شد.

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

سرویس کرمانشاه_کتاب «قصه های بهارستان»، مجلدی از 5 کتاب توسط «مرتضی حاتمی»، بازنویسی و در نشر نارنج در 60 صفحه منتشر شد.

به گزارش کردپرس_(قصه های بهارستان) مجموعه ی 5 کتاب(پند روباه چه بود؟ دو پرنده ی مغرور، دوستی دزد و کک، روباه دوراندیش و عاقبت موش طمع کار) است که توسط (مرتضی حاتمی) نویسنده و روزنامه نگار کرمانشاهی انتخاب و بازآفرینی شده در 60 صفحه و به قیمت 15هزار تومان از سوی نشر نارنج در 1500جلد منتشر شد. این کتاب که به صورت تمام رنگی و گلاسه و با جلد سخت (گالینگور) منتشر شده، به زبانی ساده و روان و زببا 5 حکایت از حکایات بهارستان جامی را برای گروه سنی (ج) (چهارم تا ششم) در خود جا داده است.

تصاویر کتاب قصه های بهارستان توسط (زهره خرامان) از تصویرگران کتاب کودک و نوجوان، طراحی و تصویرسازی شده است.
این نویسنده ی کرمانشاهی در گفت و گویی کوتاه با کردپرس افزود:
زبان نوشتاری و بازنویسی این کتاب، ساده ، روان و قدرت مند است و مخاطب و گروه سنی جامعه ی هدف، به راحتی می تواند با حکایت های شیرین و خواندنی آن به راحتی ارتباط برقرار کند و مفاهیم تازه ی اخلاقی، تربیتی و آموزشی یاد بگیرد.
وی ادامه داد:
یکی از اقدامات ناشران حرفه ای در کمک به اقتصاد خانواده در خرید کتاب های چند جلدی، «مجلد کردن چند عنوان کتاب با هم» است.این کار امکان خرید مناسب و بالابردن قدرت اقتصادی خانواده ها در خریدن کتاب را بالا می برد و نیز موجب صرفه جویی در وقت برای پیدا کردن جلدهای دیگر این مجموعه ها می شود.
وی با اشاره به کیفیت و جنس کاغذ کتاب های کودک و نوجوان ادامه داد:
استفاده از کاغذهای با گِرَم بالا و جلد ضخیم، علاوه بر شکیل و جذاب نمودن کتاب، نقش مهمی در حفظ و نگهداری کتاب نیز دارد. باعنایت به مصرفی بودن کتاب کودک به عنوان کالایی فرهنگی - مصرفی، انتخاب این نوع کاغذ موجب دوام بیشتر کتاب می شود.
نویسنده ی رمان «فرار...فرار...» در پایان افزود:
«بهارستان جامی»،کتابی است که به سبک و شیوه‌ی‌«گلستان سعدی»‌در قالب نثر و به همراه شعر با حکایت ها و داستان هایی شیرین و پندآموز توسط «نورالدین عبد الرحمن بن احمد بن محمد معروف به جامی» از نویسندگان ایرانی در قرن نهم هجری قمری نوشته شده است.در این اثر اشاره و استشهاد به آیات قرآن حکیم و بهره گیری از احادیث و روایات مذهبی،استفاده از صنایع مختلف ادبی،به‌کار رفته که همین ویژگی‌ها موجب جذابیت متن شده است.
***
   
گفتنی است که در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، چاپ دوم مجموعه 24جلدی بازنویسی از کتاب های:(مرزبان نامه) و (بهارستان) که توسط مرتضی حاتمی، نویسنده ی کرمانشاهی،بازنویسی شده بود، با حضور نامبرده، ناشر و علاقه مندان، رونمایی شد.

خبرگزاری بین المللی کردپرس

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692