سومین شماره ی ماه نامه ی (بچه های البرز)منتشر و توزیع شد.

چاپ تاریخ انتشار:

سومین شماره ی ماه نامه ی (بچه های البرز)منتشر و توزیع شد.سومین شماره از مجله ی فرهنگی، هنری و ادبی( بچه های البرز )به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی (رسول فلاح پور) در ۴۰ صفحه و به قیمت سه هزار تومان منتشر و توزیع شد.
این ماه نامه که در گستره ی استان البرز توزیع و منتشر می شود با مطالبی فرهنگی؛ هنری، ادبی وعلمی برای مخاطبان کودک و نوجوان تهیه منتشر می شود.

به گفته ی آقای فلاح پور مدیر این مجله،)بچه های البرز) در آینده به صورت سراسری و در گستره ی کشوری  توزیع خواهد شد.
رسول فلاح پور یکی از پیشکسوتان حوزه ی مطبوعات و سرگرمی کودک و نوجوان در کشور است که بیش از چهار دهه در این عرصه فعالیت جدی و حرفه ای دارد.
فلاح پور بازنشسته ی موسسه ی کیهان و سردبیر قدیمی ترین نشریه ی ویژه ی کودکان و نوجوانان (کیهان بچه ها)بوده و ده ها سال به همراه زنده یاد (امیرحسین فردی) مدیرمسئول سابق کیهان بچه ها و نویسنده ی ادبیات کودک و نوجوان، این مجله ی قدیمی را به همراه تیمی از تحریریه اداره و منتشر می کردند.
رسول فلاح پور یکی از اولین های طراحی جدول و سرگرمی در دهه ی شصت برای کودکان و نوجوانان است که در این راستا چندین عنوان کتاب هم منتشر کرده است.
مدیر مسئول ماه نامه ی (بچه های البرز) را با پشتوانه ی تجربی چهار دهه و همراهی شورای سردبیری و تعدادی از نویسندگان و ساشاعران و مترجمان ادبیات کودک منتشر می کند.
در سومین شماره از این مجله، مدیرمسئول در بخشی از سرمقاله چنین نوشته:
((...از سر زدن جوانه ها و سبز شدن برگ ها گرفته تا پرواز پروانه ها و زنبورها جنب و جوش پرندگان، رفت و آمد مورچه ها همه نشانه ی تلاشی بزرگ در طبیعت هستند.ما هم باید خودمان را با گل ها چشمه ها و پروانه ها هماهنگ کنیم.هم پای آنها بکوشیم...))
نیایش بهاری؛داستان دنباله دار ،شعر کودک،شعر نوجوان،داستان کودک، داستان نوجوان، طنز و لبخند، سرگرمی و جدول و چیستان، مطالب علمی، طنز و کاریکاتور مطالب این شماره را تشکیل می دهد.
از شماره ی اول تا سوم، تعدادی از نویسندگان و شاعران مطرح و پرکار ادبیات کودک و نوجوان هم چون:(محمدرضا بایرامی، محمدرضا اصلانی، بهناز ضرابی زاده،مهناز فتاحی، مهدی مرادی،کمال شفیعی، احمد خدادوست، فریبرز لرستانی، عبدالصالح پاک،مرتضی حاتمی، سعیده موسوی زاده و...)با این ماهنامه ی خواندنی همکاری می کنند.
ماهنامه ی بچه های البرز در کیفیتی مناسب از نظر قطع صفحه آرایی و طراحی چاپ و محتوای متناسب با گروه سنی مخاطب برخوردار است و می تواند به بخشی از نیازهای خوانداری  مخاطب پاسخ دهد.
 شماره ی جدید این ماهنامه زیر چاپ رفته و به زودی به کیوسک های مطبوعاتی می رسد.