سومین شماره ی ماه نامه ی (بچه های البرز)منتشر و توزیع شد.

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

سومین شماره ی ماه نامه ی (بچه های البرز)منتشر و توزیع شد.سومین شماره از مجله ی فرهنگی، هنری و ادبی( بچه های البرز )به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی (رسول فلاح پور) در ۴۰ صفحه و به قیمت سه هزار تومان منتشر و توزیع شد.
این ماه نامه که در گستره ی استان البرز توزیع و منتشر می شود با مطالبی فرهنگی؛ هنری، ادبی وعلمی برای مخاطبان کودک و نوجوان تهیه منتشر می شود.

به گفته ی آقای فلاح پور مدیر این مجله،)بچه های البرز) در آینده به صورت سراسری و در گستره ی کشوری  توزیع خواهد شد.
رسول فلاح پور یکی از پیشکسوتان حوزه ی مطبوعات و سرگرمی کودک و نوجوان در کشور است که بیش از چهار دهه در این عرصه فعالیت جدی و حرفه ای دارد.
فلاح پور بازنشسته ی موسسه ی کیهان و سردبیر قدیمی ترین نشریه ی ویژه ی کودکان و نوجوانان (کیهان بچه ها)بوده و ده ها سال به همراه زنده یاد (امیرحسین فردی) مدیرمسئول سابق کیهان بچه ها و نویسنده ی ادبیات کودک و نوجوان، این مجله ی قدیمی را به همراه تیمی از تحریریه اداره و منتشر می کردند.
رسول فلاح پور یکی از اولین های طراحی جدول و سرگرمی در دهه ی شصت برای کودکان و نوجوانان است که در این راستا چندین عنوان کتاب هم منتشر کرده است.
مدیر مسئول ماه نامه ی (بچه های البرز) را با پشتوانه ی تجربی چهار دهه و همراهی شورای سردبیری و تعدادی از نویسندگان و ساشاعران و مترجمان ادبیات کودک منتشر می کند.
در سومین شماره از این مجله، مدیرمسئول در بخشی از سرمقاله چنین نوشته:
((...از سر زدن جوانه ها و سبز شدن برگ ها گرفته تا پرواز پروانه ها و زنبورها جنب و جوش پرندگان، رفت و آمد مورچه ها همه نشانه ی تلاشی بزرگ در طبیعت هستند.ما هم باید خودمان را با گل ها چشمه ها و پروانه ها هماهنگ کنیم.هم پای آنها بکوشیم...))
نیایش بهاری؛داستان دنباله دار ،شعر کودک،شعر نوجوان،داستان کودک، داستان نوجوان، طنز و لبخند، سرگرمی و جدول و چیستان، مطالب علمی، طنز و کاریکاتور مطالب این شماره را تشکیل می دهد.
از شماره ی اول تا سوم، تعدادی از نویسندگان و شاعران مطرح و پرکار ادبیات کودک و نوجوان هم چون:(محمدرضا بایرامی، محمدرضا اصلانی، بهناز ضرابی زاده،مهناز فتاحی، مهدی مرادی،کمال شفیعی، احمد خدادوست، فریبرز لرستانی، عبدالصالح پاک،مرتضی حاتمی، سعیده موسوی زاده و...)با این ماهنامه ی خواندنی همکاری می کنند.
ماهنامه ی بچه های البرز در کیفیتی مناسب از نظر قطع صفحه آرایی و طراحی چاپ و محتوای متناسب با گروه سنی مخاطب برخوردار است و می تواند به بخشی از نیازهای خوانداری  مخاطب پاسخ دهد.
 شماره ی جدید این ماهنامه زیر چاپ رفته و به زودی به کیوسک های مطبوعاتی می رسد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692