چاپ چهارم کتاب(باغ الفبا) سروده:(رحیم کرباسی) در نمایشگاه کتاب تهران توزیع شد.

چاپ تاریخ انتشار:

چاپ چهارم کتاب(باغ الفبا) سروده:(رحیم کرباسی) در نمایشگاه کتاب تهران توزیع شد.به گزارش سرویس چاپ و نشر تیتربرتر- چاپ چهارم (کتاب باغ) الفبا(آموزش الفبای فارسی برای پیش دبستانی ها)سروده ی:رحیم کرباسی شاعر و نویسنده و ناشر کودک و نوجوان در ۳۰۰۰هزار جلد در انتشارات آذین گستر به قیمت ۶۵۰۰تومان،در ۱۶ صفحه ی مصور منتشر و رونمایی شد.
رحیم کرباسی در گفتگو با تیتربرتر  افزود:
در راستای تقویت و آموزش الفبای فارسی به خردسالان و پیش دبستانی ها کتاب باغ الفبا در قطع دو منگنه ای (رحلی) و به صورت مصور و رنگ آمیزی، توسط انتشارات (آذین گستر)تبریز در ۳۰۰۰جلد در سی امین نمایشگاه بن المللی کتاب تهران رونمایی و توزیع شد.
مولف کتاب(آیا می دانید؟)که در نمایشگاه سی ام کتاب تهران هم رونمایی شد، ادامه داد:
این کتاب برای اولین بار در سال ۹۱ برای مخاطبان گروه های سنی(الف و ب)منتشر شد و خوشبختانه مورد استقبال والدین اولیای تربیتی قرار گرفت و به چاپ های بعدی رسید.
مولف کتاب(حسنی کجاست؟)ادامه داد:
در کتاب باغ الفبا تلاش شده که آموزش حروف الفبای فارسی و به کارگیری هر یک از حروف در یک یا دو کلمه در قالب شعر همراه با تصویرهای رنگی به مخاطب ارائه شود.
وی با اشاره با تصویرگری کتاب افزود:
خوشبختانه تصاویر این کتاب از جذابیت خوبی برای کودکان برخوردار است و خانم (مریم اکراد) به خوبی و هنرمندی توانسته رابطه ی مناسبی میان متن و مخاطب برقرارکند.
وی با اشاره به اهمیت قطع کتاب، ادامه داد:
برای مخاطبان خردسالان قطع کتاب بایستی بزرگ و رحلی باشد تا امکان دست ورزی و رنگامیزی و دیدن بهتر در مخاطب تقویت شود.
●●●
رحیم کرباسی، متولد ۱۳۵۲ در تبریز است و تاکنون بیش از ۲۰عنوان کتاب در قالب های:شعر؛بازنویسی،شعر/قصه و...)برای مخاطبان کودک و نوجوان منتشر کرده است.
این ناشر و نویسنده از ابتدای دهه ی هفتاد در حوزه ی چاپ و نشر و نگارش ادبیات کودک فعالیت جدی دارد.

از:تیتربرتر