تازه ترین کتاب «مرتضی حاتمی»نویسنده ی کرمانشاهی، در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، رونمایی شد.

چاپ تاریخ انتشار:

تازه ترین کتاب «مرتضی حاتمی»نویسنده ی کرمانشاهی، در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، رونمایی شد.

به گزارش بخش خبری کانون فرهنگی «چوک»_

مجلد اول کتاب «قصه های بهارستان» که از 5 عنوان کتاب: (دو پرنده ی مغرور، پند روباه چه بود؟ روباه دوراندیش،دوستی دزد و کک و عاقبت موش طمع کار) تشکیل شده در 60 صفحه ی مصور ، با کیفیت عالی در 1200 جلد توسط نشر نارنج منتشر و در نمایشگاه کتاب تهران توسط بازآفرین و ناشر (کاوه کرباسی) و... رونمایی شد.

مرتضی حاتمی، نویسنده، روزنامه نگار و بازآفرین ادبیات کلاسیک، این کتاب را برای مخاطبان چهارم تا ششم دبستان بازآفرینی کرده و تصویرگری این کتاب نفیس را خانم زهره خرامان انجام داده و ناشر کتاب قصه های بهارستان را به قیمت 15 هزارتومان منتشر کرده است.

نشر نارنج پیشتر از این نویسنده، مجموعه های 24 جلدی از مرزبان نامه و بهارستان را منتشر کرده بود.

گفتنی است که رمان های:(راز کوچه باغ هفت توت) و (فرار...فرار...) مراحل پایانی امور فنی نشر را سپری می کنند و به زودی با سرمایه گذاری ناشرانی از کرمانشاه(نشر کتاب سرانه) و ایلام(انتشارات آستان جانان)، و همچنین مجموعه ی دوجلدیبازنویسی (حکایت های زیبا برای بچه های دانا) توسط (نشر آذین گستر) منتشر می شوند.

مرتضی حاتمی، متولد 1355 در صحنه (کرمانشاه) است و تاکنون بیش از 35 عنوان کتاب از او در قالب های (داستان کوتاه، بازآفرینی و...) برای مخاطبان کودک و نوجوان و بزرگسال منتشر شده است.