طرح عیدی کتاب به‌نفع کودکان معلول نوبت دوم

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

طرح خرید و هدیه‌ی بسته‌های فرهنگی کتاب در آستانه‌ی نوروز باستانی، به نفع آسایشگاه کودکان معلول، برای دومین سال اجرا می‌شود.

«عشق و آینه»، نام طرح خرید و هدیه‌ی کتاب انتشارات آرادمان در حوزه‌ی فرهنگ، هنر و روان‌شناسی بود که سال گذشته در آستانه‌ی نوروز، با همراهی جامعه‌ی فرهنگی، شهروندان علاقه‌مند، حامیان اقتصادی و روزنامه‌نگاران و رسانه‌های مکتوب، دیجیتال و صوتی و تصویری کشور، به شکل چشمیگیر و موفقی اجرا شد.

در پی این توفیق، طرح یادشده در طول سال 95 نیز با مشارکت و همراهی چهره‌های فرهنگی و هنری، به‌طور متناوب تداوم یافت. اکنون طرح مزبور برای دومین‌بار از 15 تا پایان اسفندماه جاری اجرا خواهد شد.

در این طرح، مخاطبان علاقه‌مند، با خرید رقمی بیش از یکصدهزار تومان از کتاب‌های آرادمان (به‌انتخاب خود) و هدیه‌ی آن‌ها در طول ایام نوروز، علاوه بر مشارکت در توسعه‌ی فرهنگ کتاب‌خوانی، به میزان 50 درصد از کل مبلغ پرداختی، به‌طوئر مستقیم در تهیه‌ی اقلام بهداشتی و غذایی (طبق فهرست مورد نیاز آسایشگاه) برای کودکان معلول ساکن در مرکز تامین و توسعه خدمات درمانی نارمک، مشارکت می‌کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و دسترسی به اخبار و مستندات پیشینه‌ی طرح، از روش‌های زیر می‌توانند اقدام کنند:

www.aradman.ir

instagram: @aradmanpub

telegram: @aradmanpub

و شماره تلفن 09122242902

از این طریق، کتاب عیدی بدهید و با یک تیر، چند نشان را هدف بگیرید.

لطفا این اعلان را به هر طریقی که صلاح می‌دانید، بازنشر دهید؛ تا با افزایش تعداد حامیان، تعداد آسایشگاه‌های تحت پوشش طرح، افزایش یابند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692