جهاد مهربانی» برای ساماندهی کودکان بازمانده از تحصیل اجرا می‌شود

چاپ تاریخ انتشار:

جهاد مهربانی» برای ساماندهی کودکان بازمانده از تحصیل اجرا می‌شود

م دیریت فرهنگی و هنری منطقه 22 تهران گفت: شناسایی و ساماندهی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل در قالب طرح «جهاد مهربانی» در محلات منطقه 22 به اجرا در می‌آید.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای تهران ، امیر حسین قربانی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22منطقه گفت: طرح جهاد مهربانی، از سوی قرارگاه جهاد مهربانی در همه مراکز وابسته به شهرداری تهران با شعار «تهران، مدرسه ای برای همه» اجرا می شود.
قربانی رویکرد طرح جهاد مهربانی را شناسایی، سازمان دهی و آموزش برشمرد و در تبیین مراحل این طرح گفت: فاز اول این طرح که با عنوان «آموزش کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل» اجرا می شود در سه بخش، آموزش تحصیلی، آموزش مهارت‌های مختلف اجتماعی و توانمند سازی جهت اشتغال آنهاست.
قربانی گفت :مخاطبان این طرح را کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل، حامیان، همیاران، موسسات و گروه‌های خیر مردمی عنوان کردکه شهروندان با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی که مشارکت در تدریس، مددکاری، نذر فرهنگی، رسیدگی به خانواده‌های نیازمند می‌توانند در این طرح سهیم شوند.
وی کمک‌های نقدی، حمایت غیرنقدی مثل خوراکی، میوه، پوشاک، لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی، همچنین آموزش و مددکاری و معرفی کردن نیازمندان و حمایت قراردادن گروهی کودکان نیازمند به تحصیل توسط موسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد را از جمله مشارکت شهروندان در این طرح عنوان کرد.
به گفته قربانی ، مطابق هماهنگی انجام شده فرهنگسرای تهران  و تمامی خانه‌های فرهنگ سازمانی و مشارکتی و کتابخانه های تابعه به مدت دو هفته ضمن اطلاع رسانی در مراکز فرهنگی و پذیرش مشارکت شهروندان در زمینه‌های مختلف در این طرح، با حضور در اماکنی که این عزیزان حضور دارند نسبت به ثبت نام آنها اقدام می‌کنند.
فرهنگسرای تهران : به نشانی سه راه دهکده ف خیابان ساحل ، بوستان باغ نو ،tehran.farahnagsara.ir , و تلفن 44143777 پاسخگوی شهروندان خواهد بود