جلسۀ نقد و بررسی رمان «عاشقی به سبک ون گوگ»

چاپ تاریخ انتشار:

تازه ترین جلسه از سلسله جلسات باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب به نقدو بررسی کتاب «عاشقی به سبک ون گوگ » نوشتۀ محمدرضا شرفی خبوشان اختصاص دارد.

در جلسۀنقدو بررسی رمان «عاشقی به سبک ون گوگ»، که در ساعت 15:30 روز سهشنبه 11 آذر 93 در فرهنگسرای انقلاب  برگزار میشود، دکتر حمید عبداللهیان و جواد افهمی به عنوان منتقد و محمدرضا شرفی خبوشان، نویسندۀ کتاب حضور خواهند داشت.

کتاب «عاشقی به سبک ون گوگ» آخرین رمان شرفی خبوشان است که به موضوع انقلاب اسلامی از دریچه ای تازه و بدیع می پردازد. این رمان در 212 صفحه ، از سوی انتشارات شهرستان ادب در بهار سال جاری منتشر شد.

علاقهمندان جهت شرکت در این نشست می‌توانند  ساعت 15:30 روز سه شنبه 11 آذر به نشانی بزرگراه نواب، تقاطع کمیل، فرهنگسرای انقلاب اسلامی، سالن سپیده مراجعه کنند.

پشت جلد این کتاب میخوانیم:

به قول نازلی، نقاشی آدم را کر می کند؛ شنوایی آدم را میبرد توی رنگها و نقاش وقتی به نقاشی فکر میکند، یا وقتی دارد تابلویش را میکشد، هم رنگ ها را می بیند و هم رنگ ها را می شنود. بو و مزه ای که حس میکند، بو و مزه رنگ است و با دمب باریک و بلند قلم مو، لمسش را هم به تن تابلو میریزد و گاهی اصلا هوس میکند به این لمس آن قدر میدان بدهد که از نوک انگشتش برای در هم کردن و ساختن رنگ ها استفاده کند.