گزارش ادبی : برگزیدگان سومین جایزه داستان کوتاه سیمرغ نیشابور معرفی شدند.

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

simorghآیین اختتامیه «سومین جایزه داستان کوتاه سیمرغ» پنجشنبه 28 دی ماه 96 در پردیس سینمایی شهر فیروزه نیشابور با حضور مدیران، داستان نویسان و هنرمندان مطرح شهرستان، داوران کشوری و علاقه مندان به داستان و داستان نویسی برگزار شد.

رمان «من بن لادن را کشتم» پنجمین اثر مهدی رضایی در انتظار مجوز

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

مهدی رضایی، نویسنده، محقق و مدرس ادبیات داستانی در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آثار در حال انتشار و در دست نگارش خود گفت: رمان «من بن لادن را کشتم» بالاخره به نتیجه رسید و در حال حاضر منتظر صدور مجوز وزارت ارشاد هستم. هرچه جلوتر می روم، کار نوشتن سخت تر می شود. این کتاب پنجمین اثری است که نوشته ام. همیشه آخرین کار زجرآور ترین و البته لذت بخش ترین کار است.

شب جواهر لعل نهرو

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

shabe nehroپس از شبهای " مهاتما گاندی" ، " دکتر امبید کار" ، و " شب استقلال هند" مجله بخارا در ساعت پنج بعد از ظهر دوشنبه 25 دی ماه 1396 با همکاری سفارت هند در تهران در محل تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی " شب جواهر لعل نهرو" از رهبران استقلال هند را برگزار می نماید .

شب مارسل پروست

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

shab prostبه مناسبت انتشار و رونمایی کتاب " فانوس جادویی زمان" تالیف دکتر داریوش شایگان مجله بخارا با همکاری انتشارات فرهنگ معاصرمراسمی را درساعت 5 عصر روز دوشنبه یازدهم دی1396 در تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می کند .

رمان(عشق و رنج و بلوط)اثر: «رضا موزونی» نویسنده ی و شاعر کرمانشاهی، در مصر منتشر می شود

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

ketab mozoniرمان(عشق و رنج و بلوط)اثر: «رضا موزونی» نویسنده ی و شاعر کرمانشاهی، در مصر منتشر می شودسرویس خبر چوک-رمان نوجوان(عشق و رنج و بلوط)نوشته ی :(رضا موزونی) ،نویسنده و شاعر و پژوهشگر کرمانشاهی به زودی در کشور مصر منتشر می شود.

شب ژان پرو برگزار می شود.

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

shabe jan

کتاب «داریوش، شاه بزرگ»، ترجمۀ کتاب اکتشافات پروفسور ژان پرو در کشف کاخ داریوش هخامنشی با ترجمه خشایار بهاری از سوی نشر فرزان روز منتشر شده است؛ به همین مناسبت عصر روز یکشنبه ۲۶آذر ماه مراسم تجلیل و بررسی آثار ژان پرو در تالار همایشهای رایزن واقع در مرکز دائرة المعارف بزرگ اسلامی با همکاری مجله بخارا و نشر فرزان روز برگزار می شود.

حراج نامه‌ای از چارلز دیکنز که رازی مهم را برملا می‌کند

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

چندی پیش نامه‌ای از چارلز دیکنز پیدا شد که به پولین ویاردو، خواننده اپرا فرانسوی نوشته و درآن از ترس‌های که بعد از جان سالم به دربردن از حادثه مرگ‌بار تصادف قطار داشته پرده صحبت کرده بود.

شب «حسین شهیدی» برگزار می شود

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

shabe shahidiبه مناسبت انتشار کتاب " روزنامه نگاری در ایران " تالیف دکتر حسین شهیدی در ساعت پنج بعد ازظهر شنبه یازدهم اذر شبی از شبهای بخارا به بررسی کتاب " روزنامه نگاری در ایران" اختصاص داده شده است

مجموعه داستان (غریق)اثر غلام مرادی، منتشر شد.

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

ketab gharighنخستین مجموعه داستان مترجم و ناشر کرمانشاهی، (غلام مرادی) با عنوان (غریق) در نشر سرانه ی کرمانشاه منتشر شد.غریق عنوان نخستین مجموعه داستان کوتاهی در ادبیات بزرگسال است که در ۱۶۲ صفحه و در تیراژ ۱۰۰۰جلد توسط نشر سرانه کرمانشاه منتشر و توزیع شده است.

بهترین رمان های جهان را در ایران کتاب خواهید یافت!

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

بگذارید با این جمله شروع کنم: ما عاشق خواندن هستیم. نه... نه... به اندازه کافی دقیق نبود... بگذارید دوباره شروع کنم: ما عاشق رمان خواندن هستیم... ما عاشق این هستیم که یک کتاب داستان فوق‌العاده بخوانیم که ما را در دنیای خودش غرق کند و تا مدت‌ها در جهان آن غوطه ور باشیم. و این عشق رمان بود که کار دستمان داد... iranketab

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692