فراخوان سی و ششمین دوره جایزه کتاب سال خانه کتاب منتشر شد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzzبه گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در ایرنا، سی‌و ششمین دوره جایزه کتاب ‌سال جمهوری اسلامی ایران بهمن ‌ماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود؛ براین اساس دبیرخانه جایزه کتاب سال از پدیدآورندگان، مترجمان، مصححان و ناشران خواست با ثبت ‌نام در تارنمای اینترنتی www.ketabsal.ir، کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه کتاب سال، معرفی کنند.

فراخوان مسابقه‌‌ی داستان کوتاه رویای کهکشانی من منتشر شد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

انجمن نجوم آیاز تبریز در نظر دارد به مناسبت هفته جهانی فضا سومین دورۀ مسابقه کشوری داستان‌نویسی علمی تخیلی و نقاشی“رویای کهکشانی من” را برگزار کند. این مسابقه که به مناسبت هفته جهانی فضا تدارک دیده شده است فرصتی است برای علاقمندان به نقاشی و نویسندگی تا استعداد خود را این بار در حوزه «نجوم و فضا» بیازمایند.

فراخوان نوزدهم و بیستم جایزه مهرگان منتشر شد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzzاز دبیرخانه جایزه مهرگان، بر اساس این فراخوان از نویسندگان و ناشران دعوت شده تا در صورت تمایل، سه نسخه از هر عنوان کتاب منتشر شده خود را ارسال کنند.
به گزارش خبرنگار فارسی مچ،مهلت ارسال آثار برای کتاب‌های چاپ اول سال ۱۳۹۶ تا پایان تیرماه ۱۳۹۷ و برای کتاب‌های چاپ اول سال ۱۳۹۷، حداکثر پایان اردیبهشت‌ ماه ۱۳۹۸ خواهد بود.

فراخوان هشتمین جایزه ادبی پروین اعتصامی

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzzهشتمین دورۀ جایزۀ ادبی پروین اعتصامی با هدف بزرگداشت مقام و شخصیت شاعر نامدار ایران پروین اعتصامی، رشد و اعتلای خلاقیت‌ها و آفرینش­های ادبی بانوان، معرفی چهره‌های شاخص زنان ادیب و پژوهنده وتقدیراز زنان درعرصه زبان و ادب فارسی از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تابستان سال جاری برگزار خواهد شد؛ از این رو از تمامی زنان اهل قلم، شاعران، نویسندگان، مترجمان، منتقدان و پژوهشگرانی که آثارشان برای نخستین بار در سال­های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ منتشر شده دعوت می­‌شود تا دو نسخه از آثار خود را به دبیرخانه­‌ی جایزه ارسال نمایند.

خرید اینترنتی مجموعه شعر «از کوچه ها تا سفر» سروده «علی ربیعی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

ketab rabiei

مجموعه شعر «از کوچه ها تا سفر» سروده علی ربیعی از سوی خانه داستان چوک منتشر شد. علاقمندان می توانند برای خرید این اثر به صورت پستی مبلغ 15 هزارتومان به شماره کارت 5058011214424746 موسسه کوثر به نام عبدالعلی ربیعی واریز کرده و با ارسال عکس فیش واریزی و آدرس پستی به همراه کد پستی به شماره تلفن 09163516067 درخواست خود را انجام دهند.

از سوی انجمن ام اس ایران/ فراخوان سومین جشنواره فرهنگی و هنری سمفونی لک لک ها منتشر شد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

فراخوان سومین جشنواره فرهنگی و هنری «سمفونی لک لک ها» با هدف معرفی بیشتر و صحیح‌تر بیماری «ام اس»، شناخت آسیب‌های پیش روی مبتلایان و کشف استعداد‌های نو در میان هنرمندان مبتلا به ام اس و هنرمندان حامی انجمن ام اس ایران در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی منتشر شد.

فراخوان و شرایط شرکت در جشنواره «شعر شاهنامه»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، باشگاه شاهنامه‌پژوهان, باشگاه نقالان و انجمن شاهنامه‌پژوهی و شاهنامه‌خوانی دانشجویان ایران نخستین جشنواره «شعر شاهنامه» را با هدف پاسداشت شاهنامه و زبان پارسی, ترویج شعرهای مرتبط با شاهنامه و مفاهیم مرتبط با آن، توجه ویژه به شعر پارسی, گردآوری سروده‌های مربوط به شاهنامه و سپاس ویژه از شاعرانی که سالها در شعرهایشان به فردوسی و شاهنامه پرداخته‌اند با بنیانگذاری و دبیری کورش جوادی هر دو سال یک بار برگزار می‌کند.

جایزه طلایی اقلیم کردستان برای سیدعلی صالحی

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

جشنواره «گلاویژ» کردستان عراق با اهدای جایزه طلایی اقلیم کردستان به سیدعلی صالحی به پایان می‌رسد.

به گزارش ایسنا، مراسم پایانی این جشنواره عصر امروز (شنبه، ۱۸ فروردین‌ماه) با اهدای جایزه طلایی کردستان عراق به این شاعر ایرانی که توسط موسسه گلاویژ اهدا می‌شود برگزار می‌شود. البته خود صالحی در مراسم حضور ندارد و پیام فرستاده است.

فراخوان سومین جشنواره ادبی «هفت»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

سومین جشنواره ادبی «هفت» در بخش‌های شعر کلاسیک، شعر آزاد، ترانه و داستان کوتاه برگزار می‌شود.

ایبنا: سومین جشنواره ادبی «هفت» به همت کانون شعر و ادب دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود. این جشنواره در بخش‌های شعر کلاسیک، شعر آزاد، ترانه و داستان کوتاه برگزار می‌شود.

بخارای نوروزی منتشر شد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

bokhara

بخارای نوروزی (شماره۱۲۳) با سروده منتشر نشده ایی از استاد شفیعی کدکنی و بخش ویژه استاد حسین گل گلاب که تصویرشان بر روی جلد بخاراست. با هم مروری داریم به فهرست مطالب شماره نوروزی مجله بخارا:

مجموعه داستان "يك ليوان چای با عطر دارچين" نوشته ي زهرا موسيوند منتشر شد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

ketab mosivand

مجموعه داستان "يك ليوان چای با عطر دارچين" نوشته ي زهرا موسيوند را مي توانيد از فروشگاه مركزي نشر مايا تهيه كنید.
آدرس: تهران، خیابان انقلاب، خیابان فخر رازی، خیابان ژاندارمری غربی، پلاک ٨٨

معرفی نامزدهای جایزه کتاب سال شعر به انتخاب خبرنگاران

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

khabarnegaran

نامزدهای بخش کتاب سال دوازدهمین جایزه کتاب سال شعر، به انتخاب «خبرنگاران»، معرفی شدند. بنا بر اعلام دبیرخانه، نامزدهای بخش کتاب سال این دوره از جایزه، از میان مجموعه‌های منتشر شده در سال گذشته، به این شرح اعلام شدند:

آرتمیا مادرت دارد می‌میرد نوشته ناصر تیموری منتشر شد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

ketab artmia

موضوع داستان در باره‌ بحران کم آبی - به‌طور عام- و خشک شدن دریاچه ارومیه -به‌طور خاص- می‌باشد.
تاکنون درباره‌ خشک شدن دریاچه، صحبت‌های زیادی شده و می‌شود. به‌صورت سخنرانی، مقاله، کنفرانس، گفتگو و ...

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692