مجموعه شعرهرسین منتشرشد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

مجموعه شعرهرسین مجموعه ای ازچهل قطعه شعر کوتاه وبلند ازاد است که با تیراژ هزارعدد وبا صحفه ارایی هفتاد صفحه وباقیمت 7000هزارتومان با سرشناسه نعمت مرادی توسط انتسارات مایا به زیورچاپ اراسته شد . این مجموعه شعرسومین مجموعه شعرازنعمت مرادی است که منتشر می شود . مجموعه شعرپدرو مادر وهرسین سه گانه ی این شاعرونویسنده رو برمی گیرد . سه گانه ای که مجموعه ای ازتجربیات زیستی وبومی شاعررا رقم می زند . تنوع سوژه وتوجه به بعد روانشناختی روابط عاطفی واجتماعی ونقش این سه (پدر -مادر- هرسین ) درنوستالژیک شاعرباید برای مخاطب امروزقابل تامل وتعمق باشد . نقش این سه مهم ، درزندگی شاعریکی ازنکات کلیدی این سه مجموعه می باشد . هرسین نام زادگاه شاعراست شهری ازخاورکرمانشاهان که نامش برگرفته از ایزدبانوی ماه است . یکی ازمهمترین اتفاقات بعد ازاین مجموعه تغیرنگارش درزبان است که درمجموعه شعرزن که توسط نشرشانی درحال انتشاراست ودختران سپیداردرنشرهشت که امیدوارم به نمایشگاه امسال برسد افتاده است که شاعررا ازبافت زبان این سه مجموعه جدا می کند . نعمت مرادی شاعرنویسنده ومنتقد با ماهنامه کارنامه وگلستانه وسخن و....وهمچنان روزنامه های ارمان فرهیختگان شهروند ابتکار اعتماد واطلاعات وهفته نامه گام دررشت وسخن درخوزستان و سیروان سنندج و صدای ازادی کرمانشاه وسایت های پیادرو اوانگارد طغیان چوک و.....همکاری داشته است . ازاین شاعرونویسنده ومنتقد سه مجموعه شعرویک مجموعه داستان تاحالا منتشرشده است . نعمت مرادی امسال با این چهارکتاب درنمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضورخواهدداشت .

نشر قطره جلد 1 و 2آنتولوژی شعر شاعران معاصر (کلمات بیش از آدمی رنج می برند!) سریا داودی حموله منتشر کرد.

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

در جلد دوم آنتولوژی شعر شاعران معاصر کارنامه ی شاعرانی نظیر رضا براهنی و یدالله رویایی،فریاد شیری،عباس صفاری،گروس عبدالملکیان،رسول یونان،رضا چایچی،کورش همه خانی،مهرداد فلاح، علی عبداللهی، بهزاد زرین پور،یزدان سلحشور، منصور خورشیدی،فرهاد کریمی،علیرضا آبیز،بهزاد خواجات، علی الفتی، ایمان صفری،بهنام فرخی،احمد فریدمند،محسن مرادی،ابراهیم عالیپور،فراز بهزادی،حامد رحمتی،ابوالفضل پاشا،میثم ریاحی،آرش نصرت اللهی، شهرام پوررستم،کروب رضایی،حسین طوافی،مزدک پنجه ای،حمید آل یوسف،احمد فریدمند، محسن موسوی میرکلایی، بنفشه حجازی،خاطره حجازی،آزیتا قهرمان، آذر کیانی، رویا تفتی، نازنین نظام شهیدی، ثریا کهریزی، شهین خسروی نژاد، فرزین هومان فر،گراناز موسوی، شبنم آذر، سپیده جدیری،روجا چمنگار،ری را عباسی،رویا زرین،لیلا فرجامی،فهیمه غنی نژاد،عفت کیمیایی،پوران کاوه،پونه ندایی،لیلا کردبچه،فرشته ساری،بهاره رضایی،لیلی گله داران،پگاه احمدی .... و تنی چند از شاعران معاصر پرداخت شده است.

در جلد نخست آنتولوژی شعر معاصر کارنامه ی شاعرانی چون احمدرضا احمدی ـ علی باباچاهی ـ نورالله مرادی ـ شمس لنگرودی ـ شهاب مقربین ـ حافظ موسوی ـ هوشنگ چالنگی ـ مجید فروتن ـ هرمز علی پور ـ یارمحمد اسدپورـ ابوالفضل پاشا،بهزاد خواجات،فرهاد کریمی، عبدالصابر کاکایی،فرزاد آبادی،پرویز حسینی،داوود ملک زاده،مصطفی فخرایی،مسعود ضرغامیان،آفاق شوهانی، مانا آقایی،ساغر شفیعی..... بررسی شده است.

در صفحه ی پیشانی نویس آنتولوژی آمده است که:

ترافیک فرشته مجموعه شعر جدید آرش شفاعی منتشر شد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 ترافیک فرشته

مجموعه شعر جدید آرش شفاعی منتشر شد

جدیدترین مجموعه شعر آرش شفاعی با نام «ترافیک» فرشته منتشر شد.

این کتاب 77 شعر سپید این شاعر معاصر را در بر گرفته که در ابتدای آن نوشته است:

از ترافیک فرشته

همین یادم ماند

دانلود گاهنامه ی الکترونیکی شعر اوپانیشادها

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

اولین گاهنامه ی الکترونیکی شعر اوپانیشادها به کوشش رضا خان بهادر منتشر شد.

داننلود از اینجا

http://ketabesabz.com/book/34333/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D9%88%D9%BE%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%B4%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7

 

 

 

مجموعه داستان باجی از نعمت مرادی منتشرشد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

مجموعه داستان باجی از نعمت مرادی منتشرشد . این مجموعه داستان بعد از ده سال جمع اوری وتوسط انتشارات محترم هشت درصدوده صحفه وبا قیمت 10000هزارتومان به زیورچاپ اراسته شد. این مجموعه داستان با دوازده داستان کوتاه پیوسته که هر کدام با سوژه ی مجزا می تواند تجربه ی جدیدی ازخوانش داستان های بومی را به مخاطب القا کند . مفهوم اکثرداستان به باورها وسنت ها واعتقادات مردم بومی می پردازد .باجی شخصیت یک جن است که دراکثرداستان ها حضوری پررنگ دارد. این مجموعه داستان چهارمین کتاب نعمت مرادی می باشد .قبل ازاین سه مجموعه شعربه قلم ایشان منتشروبه بازارکتاب عرضه شد.این مجموعه داستان هم اکنون در پیشخوان کتاب فروشی ها قرار دارد ودرنمایشگاه کتاب ازسوی غرفه ی نشرهشت درمقابل دیده گان مخاطبان قرارمی گیرد وبه فروش می رسد .

گردهمایی نقاشان جهان در «باغ مشاهیر»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

مجموعه‌ای از الگوهای مکتب‌های مختلف نقاشی با استفاده از آثار مشهوری از سرشناس‌ترین نقاشان هزاره‌ی گذشته، در قالب کتابی از سری کارهای نقاشی خلاق و آرامش‌بخش منتشر شد.

«باغ مشاهیر» عنوان کتابی است که در قالب آرت تراپی، الگوهای نقاشی هنرمندان سرشناسی را به‌کار گرفته است که در مکتب‌های مختلف هنری، آثار جاودانی را در سده‌های گذشته، بویژه در چند سده‌ی اخیر، خلق کرده‌اند؛ مشاهیری چون: لئوناردو داوینچی، میکل ‌آنژ، ونسان ون‌گوگ، پابلو پیکاسو، کلود مونه، مارک شاگال، سالوادور دالی، اندی وارهول، فریدا کالو، رامبراند، گوستاو کلمیت، رنوآر، پل سزان، توماس کین کید، ادوارد مونش، روبنس، گرنت وود، ون روئیزدال، یوهانس ورمیر، موریس اشر، ادوارد هاپر، رنه ماگریت، پیسارو، هانس هلباین، جان سینگر سارجنت، ژان اونوره فراگونار، رابرت کمپین، نیکولا پوسن، توماس گینزبارو، فانتین لاتور، جیمز انسور، گویا و...

درآستانه نمایشگاه کتاب منتشر شد: اسیر سیاست؛ سیری در اعتراض‌های احمد شاملو و فروغ فرخزاد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

بررسی انتقاد و اعتراض در آثار احمد شاملو و فروغ فرخزاد در قالب یک کتاب منتشر شد.

«اسیر سیاست» نام کتابی است به قلم محمدطاهر شیراوند که به کنکاش در شعرهای این دو شاعر سرشناس معاصر از دو منظر انتقاد و اعتراض پرداخته است.

در این کتاب، پس از ارایه‌ی تصویری از احمد شاملو، انتقاد و اعتراض در آثار او، از منظر انتقاد و اعتراض سیاسی، انتقاد و اعتراض اجتماعی، انتقاد و اعتراض نسبت به سنت، انتقاد و اعتراض نسبت به تباهی ارزش‌ها، و انتقاد و اعتراض نسبت به خویشتن خویش بررسی شده است.

همچنین در بخش دیگری از کتاب، پس از ارایه‌ی تصویری از فروغ فرخزاد، انتقاد و اعتراض در آثار این شاعر معاصر نیز از منظر انتقاد و اعتراض سیاسی، انتقاد و اعتراض اجتماعی، انتقاد و اعتراض نسبت به تباهی ارزش‌ها، انتقاد و اعتراض نسبت به قدرت پدرسالار، و انتقاد و اعتراض نسبت به سنت، بررسی و تحلیل شده است.

در ابتدای کتاب «اسیر سیاست»  که در 295 ازسوی نشر آرادمان به بهای 22500 تومان منتشر شده و در نمایشگاه کتاب هم عرضه خواهد شد، آمده است:

« اگرچه نفس هنر، خود به خود در هنرمند تعهد ایجاد می‌کند، یعنی تعهد نسبت به خود هنر، اما در بعضی هنرمندان تعهد دیگری نیز ایجاد می‌کند که تعهد به اجتماع و انسان و انسانیت است و معمولاً هنرمند متعهد به این نوع هنرمندان اطلاق می‌شود. به عبارت به‌قول روژه باستید، دیگر مدت‌هاست دریافته‌ایم که هنر یک بازی ساده‌ی شخصی بی‌نتیجه نیست،  بلکه بر زندگی جمعی انسان‌ها اثر می‌گذارد و می‌تواند سرنوشت جوامع انسانی را دگرگون کند. اما این نکته یکی از جنبه‌های مسئله است. جنبه‌ی دیگر این است که باید از خود بپرسیم، آیا این رابطه دوسویه نیست و آیا هنر خود یک فرآورده‌ی زندگی جمعی انسان نیست و سرنوشت آن وابسته به سرنوشت جوامع انسانی نیست؟»

سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت‌ماه در محل شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

کارگاه مجازی نویسندگی

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

چه طور می شه برج ایفل رو دزدید؟
و یه جای امن قایمش کرد؟
کارگاه مجازی نویسندگی
نویسندگی فقط هنر بازآفرینی جهان و خلق داستان نیست، مسیر بی پایان کشف لحظه های زندگی ست، تجربه و کشف هزار راه مختلف  که برای دیدن یک واقعیت ساده و بی نظیر وجود داره.
در پایان این دوره شاید بتونیم توی آپارتمان یه بچه زرافه بزرگ کنیم و زندگی اون جوری که بیشتر دوست داریم پیش بره.
مجری و مدرس: علیرضا ایرانمهر
برای آشنایی با شرایط کارگاه و ثبت نام به این نشونی پیام بدین:
@alirezairanmehr2

@hafezkk

دیدار و گفتگو با محمدرضا باطنی

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

پنجشنبه بیست و چهارم فروردین ساعت نه صبح در محل کتابفروشی اینده نشست دیدار و گفتگو با استاد دکتر باطنی برگزار می شود . در این نشست دکتر باطنی به سوالات دانشجویان و علاقمندان رشته زبانشناسی،ترجمه، ویرایش و مسایلی همچون رابطه مغز و تفکر پاسخ میدهند و سیروس علینژاد در این جلسه گفتگو با ما خواهند بود.

دکتر محمدرضا باطنی متولد 1313 در اصفهان است. تا ششم ادبی را در اصفهان گذراندند. سال 1336 دانشجوی سال اول زبان انگلیسی دانشسرای عالی می‌شوند. در سال 1339 موفق به اخذ درجة‌ لیسانس در زبان انگلیسی می‌شوند. به موجب قانون آن روزگار کسانی که شاگرد اول می‌شدند می‌توانستند به خارج از کشور برای ادامة ‌تحصیل بروند. در انگلستان در دانشگاه لیدز (Leeds) ادامة تحصیل دادند و موفق به دریافت «دیپلم بعد از لیسانس با درجة‌ ممتاز» شدند و همچنین در سال بعد موفق به دریافت درجة‌ فوق‌لیسانس (M.A.) در زبان‌شناسی با گرایش ادبیات از همان دانشگاه می‌شوند و بقیة کار دانشگاهی دکتر باطنی را در دانشگاه تهران عرض کردم. کارنامة پژوهش‌ها و تألیفات دکتر باطنی در حوزة‌ مسائل تئوریک زبان‌شناسی تاکنون در هشت جلد منتشر شده است که مهم‌ترین اثر که بیش از چهل و پنج سال است در تمامی مراکز دانشگاهی تدریس می‌شود کتاب «توصیف ساختمان دستوری زبان فارسی» ایشان است که به چاپ بیست و هشتم رسیده است. و دو ترجمه از رابرت هال و مانفرد بی‌یرویش در حوزة زبان‌شناسی از دیگر آثار استاد است.

دورة ‌دیگر زندگی علمی دکتر باطنی از سال 1364 در «مؤسسة فرهنگ معاصر» آغاز می‌شود که هفت سال آن صرف تألیف و تدوین «فرهنگ دوزبانة ‌انگلیسی ـ فارسی» شد که سرانجام در بهمن‌ماه 1371 به پایان رسید. پس از آن همکاری دکتر باطنی با «مؤسسة فرهنگ معاصر» ادامه یافته است که حاصلش بیست و یک جلد کتاب بسیار مهم در حوزة فرهنگ‌های دوزبانه است. فرهنگ‌هایی همچون «فرهنگ انگلیسی ـ ‌فارسی»، «فرهنگ فعل‌های گروهی»، «فرهنگ همایندها»، «فرهنگ اصطلاحات و عبارات رایج فارسی»، «واژه‌نامة ‌روان‌شناسی و... دیدار و گفتگو با استاد باطنی طبق معمول در محل کتابفروشی اینده واقع در بنیاد موقوفات افشار در نه صبح روز پنجشنبه بیست و چهارم فروردین ماه برگزار می شود

 

نخستین کتاب به زبان فارسی درباره تاریخچه و آینده اکسپوهای جهانی

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

نخستین کتاب به زبان فارسی درباره تاریخچه و آینده اکسپوهای جهانی از 1851 تا 2020 میلادی، در موزه‌ اکسپو و کتابخانه‌ تخصصی بی آی ئی ثبت می‌شود.

دو نسخه از کتاب «دنیای شیشه‌ای» (اکسپوهای جهانی از 1851 میلادی) تالیف علیرضا بهرامی، طی نشستی با حضور مهرداد اسکویی – هنرمند فیلمساز و عکاس – به مسؤولان دفتر بین‌المللی نمایشگاه‌ها تحویل داده شد؛ تا نسخه‌ای از آن در موزه‌ اکسپو و نسخه‌ دیگر، در کتابخانه‌ تخصصی این نهاد جهانی ثبت شود.

آغاز فعالیت رسمی واوخوان؛ وب‌سایت و اپليكيشن كتاب­هاي صوتي

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

آغاز فعالیت رسمی واوخوان؛ وبسایت و اپليكيشن كتاب­هاي صوتي

اهالي سينما و تلويزيون  مردم را به شنيدن كتاب‌هاي گويا دعوت كردند

اپليكيشن واوخوان شامل صدها كتاب صوتي كه با مشاركت ناشران، نويسندگان، مترجمان و گويندگان نام آشناي كشور توليد شده، در دسترس عموم قرار گرفت. اپليكيشن واوخوان محل عرضه‌­ي كتاب‌هاي گويايي است كه در بستر مشاركتي کمپین «واوبوك» توليد شده است. در واوبوك استوديوها، ناشرها، نويسنده‌ها و گوينده‌ها با هم مرتبط مي‌شوند تا كتاب‌ها را به‌صورت صوتي و منتشر كنند. تا كنون بيش از پنج هزار نفر در اين بستر مشاركتي ثبت نام كرده‌اند و بيش از دويست كتاب صوتي توليد شده است

پنجمین ماهنامه ی سخن به دبیری آریا پورفریاد منتشر شد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

در بخش ویژه نامه ی سخنسرایان این شماره که به دبیری آقای دکتر فخرالدین سعیدی منتشر می شود، بخشی نیز به نقد و بررسی اشعار آیدا مجیدآبادی اختصاص یافته است.
در این ویژه نامه می خوانید:
گفتگوی دکتر فخرالدین سعیدی با آیدا مجیدآبادی
اوست آفریدگاری خالق و تصویرگر: ایوب کیانی
بر مدار عاطفه: فخرالدین سعیدی
پروانه ای در راه: کوروش جوانروح
خوانش مجموعه ی پروانه ها اتو بر نمی دارند: سریا داوودی حموله
شاعر قلعه ی مه آلود: پرویز حسینی
شاعری آفرینشگر: محمدکاظم حسینی
عروسک های بیمفصل: رجب بذرافشان
گذری بر گزاره های پروانه ها اتو بر نمی دارند: عابدین پاپی
دیگر بخش های ویژه نامه ی سخنسرایان نیز به شاعرانی چون: میثم ریاحی. علیرضا نوری و مریم آذرسان اختصاص یافته است.
دوستان می توانند برای تهیه ی ماهنامه ی سخن به کتابفروشی های معتبر تهران مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های زیر ( آقای آریا پورفریاد ) تماس حاصل فرمایند:
۰۹۱۶۹۲۰۳۱۶۴
 و شماره تلگرام ۰۹۳۹۷۷۲۵۸۶۹

سایت و کانال تلگرامی شهروند ادبیات برگزار می کند

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

سایت و کانال تلگرامی شهروند ادبیات برگزار می کند:

با نوشتن یک داستان کوتاه کوتاه به روزهای تعطیل خود در ایام نوروز رنگ و معنایی دیگر ببخشید. بنویسید و داستانک ‌های خود را ، برای انتشار به صورت کتاب ، در اختیار ما بگذارید. سایت و کانال  شهروند ادبیات در نظر دارد از میان آثار ارسالی، مجموعه‌ای را برای چاپ  انتخاب نماید.

داستانک ‌های رسیده، بعد از انتخاب و  ارزیابی ابتدایی ، در یک هیئت چند نفره داوری و ارزیابی نهایی می‌شوند.

هیئت انتخاب:

ساسان شیبانی نژاد
مهدی گنجوی
مازیار ناصری


هیئت داوران:

بلقیس سلیمانی/ عباس پژمان/ علی خدایی /علی اکبر کرمانی نژاد/ مهدی گنجوی/ ناصر غیاثی
@adabvand

 ✔️ متن کامل فراخوان و آیین‌نامه‌ی شرکت در آن را در آدرس زیر بخوانید:

 http://adabvand.ir/?p=3504

مؤسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب برگزار می‌کند: مسابقۀ داستان‌نویسی «باغ ملی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

موضوع: زیست‌بوم‌های ایران، گنجینۀ فراموش‌شده

  در بخش عمومی، 7 محور مهم به عنوان سرفصل های اصلی «بحران های زیست‌محیطی» انتخاب و به نویسندگان پیشنهاد می شود:

1. پیامدهای زیست‌محیطی رشد بی‌رویه و نامتوازن کلان شهرها و مراکز استان‌ها

2. سرنوشت سفره‌های آب زیرزمینی، رودخانه‌ها، دریاچه‌های طبیعی و مخازن پشت سدها در بحران کم‌آبی

3. نابودی جنگل‌های ساحلی و کوه‌پایه‌ای

4. بیابان‌زایی و قطع بی‌رویۀ درختان

5. حریم‌شکنی مداوم شهرها توسط سازمان‌های دولتی یا گروه‌های خاص متنقذ در دستگاه‌های نظارتی

6. بی‌برنامگی در ساخت شهرک‌های صنعتی و عدم نظارت بر عملکرد کارخانه‌های مخرب محیط زیست

7. مصرف شتاب‌زده و بی‌حدومرز انرژی فسیلی و برق برای مصارف معمول زندگی

در بخش ویژه، عنوان «حفظ محیط زیست در ایام نوروزی» برای داستان‌هایی که نوروز را بستر اصلی روایت خویش انتخاب کنند، انتخاب شده است.

10 داستان برگزیده در قالب یک مجموعه‌داستان منتشر و به نویسندگان برتر یک عدد سکۀ نیم‌بهار  آزادی اهدا خواهدشد.

نویسندگان محترم تا پایان اردیبهشت ماه سال 1396 فرصت دارند، داستان‌های خود را از طریق سایت شهرستان ادب به دبیرخانۀ مسابقه به آدرس http://shahrestanadab.com/baghemelli بفرستند.

ماهنامه‌ی فرهنگی ادبی سخن به تازگی در خوزستان آغاز به کار کرده است.

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

ماهنامه‌ی فرهنگی ادبی سخن به تازگی در خوزستان آغاز به کار کرده است. این نشریه‌ی فرهنگی ادبی بخش‌های مختلفی دارد و دست اندرکاران‌اش سعی بر آن دارند که در هر شماره، ویژه‌نامه‌یی برای یکی از شاعران معاصر داشته باشند. در چهارمین شماره‌ی این مجله به تاریخ بهمن ماه 95 ویژه‌نامه‌ی آفاق شوهانی منتشر شده است. در این ویژه‌نامه مطالبی از این نویسندگان را می‌توان مطالعه کرد:
یاسین نمکچیان/ نعمت مرادی/ محمدرضا شهبازی/ فیض شریفی/ علیرضا شکرریز/ علی جهانگیری/ سریا داوودی حموله/ ثریا کهریزی/ افسانه‌ی نجومی/ ابوالفضل پاشا
به علاوه مصاحبه‌ی فخرالدین سعیدی با آفاق شوهانی در خصوص شعر امروز آخرین بخش این ویژه‌نامه است.
سطرهایی از مقاله‌ی نعمت مرادی:
حضور ذهن و درونگرایی در شعر خانم شوهانی امری تصادفی نیست، بلکه تلاشی بوده است که از سوی شاعر پیریزی شده است. او کوشیده است تا روایتهای نامنسجم ذهنی را بر شاعران همه عصر خود آشکار سازد. او به وسیله شکستن نحو در حوزه کلمات، جانشینی و همنشینی، در ساختار کلی شعر سعی بر این دارد تا مخاطب را به فکر وا دارد و شعر را به صورت لایهلایه ارائه دهد

و سطرهایی از مقاله‌ی افسانه‌ی نجومی:
شوهانی با تکیه بر مؤلفه‌های حسی، زبانی ، وجه اندیشگی شعرها را سامان می‌دهد. و در این میان خواستار بیشترین برداشت خواننده از ارتباط معنایی نشانه‌های منتشر شده در گزاره‌هایی است، که در پربسآمدترین معانی کاربردی‌شان، می‌توانند برش‌ها و پرش‌های‌ سیال متنی را به اجراهای زبانی پیوند بزنند. مفاهیمی که با نقب زدن به عناصر متنی، ارجاعات متناقضی را در متن منتشر می‌کنند. فضاهای پر دامنه و کم دامنه‌ی بیشماری که با مرئی‌نمایی‌ عناصر تاریخی- اجتماعی و با میل به برجسته‌نمایی بینامتنیتی سیال، لایه‌های روایی مکرری را در جریان‌ها و حوادث مختلف شعر پراکنده‌اند.

ویژه‌نامه‌یی برای هوشنگ گلشیری، کارنامه‌ی داریوش شایگان، کارنامه‌ی ایرج رحمان‌پور، کارنامه‌ی عباس کیارستمی و شعرهایی از شاعران امروز ار دیگر بخش‌های این شماره‌ی ماهنامه‌ی فرهنگی ادبی سخن است. مخاطبان می‌توانند این ماهنامه را از کتابفروشی‌های معتبر تهیه کنند.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692