صفحه ويژه «مهناز پارسا»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

صفحه ويژه «مهناز پارسا»

متولد 1344 مشهد

من اولین بار داستان نویسی را از 18 سالگی شروع کردم و برای دل خودم می نوشتم. اگر کسی از من بپرسد که چرا می نوشتم باید اعتراف کنم می نوشتم چون پیمانه رنجم پر شده بود و من چاره ای به غیر از نوشتن نداشتم. سالها برای دل خودم نوشتم. در ضمن این سالها با فصلنامه ی ادبیات داستانی مراوده داشتم و اولین داستان کوتاهم در فصلنامه ی ادبیات داستانی با عنوان ( توهم ) چاپ شد. سه داستان کوتاه در روزنامه ی خراسان مشهد هم چاپ کردم. داستان کوتاه دیگرم به نام ( ابرهای عبوس ) در فصلنامه ی ادبیات داستانی به چاپ رسید.

37 سالگی به فکر چاپ اولین داستانم افتادم. رمان ( یاس های خردلی ) ام را در سال 84 توسط انتشارات جام آپادانا به چاپ رساندم. این کتاب فروش خوبی داشت. سال 88 کتاب دومم به نام ( کابوس آبی ) که یک داستان پلیسی بود، به چاپ رسید. کتاب دیگرم به نام ( اندیشه های طلایی ) که محتوی قطعات ادبی بود را در همان سال به چاپ رساندم. دو مقاله هم به نام های ( چرا می نویسم ؟ ) و ( نوشتن اضطراب ندارد ) در سایت ادبی مد و مه منعکس شد. در طی این مدت با نوشتن داستان های کوتاه و نیز مقاله با کانون فرهنگی چوک همکاری داشتم. در سال 93 کتاب ( راز ستارگان چشمانش ) که یک رمان عاشقانه ی بلند 228 صفحه ای است به چاپ رساندم. در حال حاضر هم چنان مشغول نوشتن هستم.

صفحه ويژه «مهناز پارسا»

 دانلود ياس هاي خردلي

صفحه ويژه «مهناز پارسا»

 

صفحه ويژه «مهناز پارسا»

 دانلود كابوس آبي

صفحه ويژه «مهناز پارسا»

ketab parsa

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

صفحه ويژه «مهناز پارسا»

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692