صفحه ویژه «مسعود بربر»

چاپ تاریخ انتشار:

masood borbor

مسعود بُربُر، داستان نویس، خبرنگار و روایت‌پژوه ایرانی، متولد ۱۳۶۱ در تهران است.

داستان‌نویسی، روایت‌پژوهی، ادبیات کهن، میراث فرهنگی، محیط زیست، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، تصویرسازی با کلمات، آزادی‌گرایی و اسطوره‌های ایرانی و غیرایرانی از مهم‌ترین موضوعاتی هستند که در آثار او نقش پررنگی دارند.
از او تا کنون سه کتاب منتشر شده است.

------------------------------------------

وبسایت رسمی:  www.masoudborbor.com

در گودریدز:  https://www.goodreads.com/author/show/15720910._

در شبکه‌های اجتماعی:  @masoudborbor

---------------------------------------

«مرزهایی که از آن گذشتی» بیش از هر چیز داستان آدم‌هایی است که برای رسیدن به بهشت و آزادی از مرزها می‌گذرند و همچنین داستان آدمی که تلاش می‌کند فرشته نگهبان یکی از آن‌ مهاجران باشد.

در‌واقع داستان، روایت مشترک جمعیت بزرگی از ایرانیان است و خطراتی که به جان خریده‌اند و ماجراهایی که پشت سر گذاشته‌اند و دردها و خوشی‌هایی که از سر گذرانده‌اند و عشق‌ها و نفرت‌هایی که میانشان شکل گرفته است.

خط داستانی اصلی «مرزهایی که از آن گذشتی»، پرماجراست و درگیری‌های عاطفی شخصیت‌ها با یکدیگر و چند خط معمایی در داستان پی‌ریزی شده که تلاش شده با نثری ساده شود.

در کتاب از شگرد روایت‌های قاب، تودرتو، و روایت‌های موازی استفاده شده تا داستان چند آدم مختلف که به نحوی زندگی‌شان به هم گره می‌خورد را روایت کند.

یکی از شخصیت‌ها برای دختری که دوست دارد نامه‌هایی می‌نویسد و طی این نامه‌ها برای اینکه دختر را تحت تأثیر قرار دهد داستان‌هایی از تاریخ بلعمی، متن‌های پهلوی و حتی داستان‌های منتسب به دوره ماد گرفته تا قصه‌های محلی و عاشقانه‌های مصر باستان را برای او می‌فرستد.

---------------------------------------------

مرزهایی که از آن نوشتی
رمان ایرانی
نویسنده: مسعود بُربُر
ناشر: ثالث
۳۶۰ صفحه
شابک 9786004052757
قطع رقعی

ketab borbor

 

صفحه ویژه «مسعود بربر»