صفحه ویژه «فریبا الهی فرد»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

صفحه ویژه «فریبا الهی فرد»

 

فریبا الهی فرد در پانزدهمین روز از هشتمین ماه از سال 1375 خورشیدی چشم به جهان گشود.چشمان وی روبه بادگیر های درخشان شهر یزد،شهرستان اردکان خودنمایی کرد .

وی ،ابتدا کار خود را با نوشتن داستان های کوتاه آغاز کرد ،پس از آن کم کم با انجم شعر و ادب اردکان آشنا شد،سپس به همکاری خود را با نشریه هایی همچون:آیینه اردکان ،مجله نفس تازه ،نشریه مروت و ،روز ها آغاز کرد.وی اولین کتاب خود را در سن 16 سالگی در زمینه کودک تحت عنوان مریم و عروسکش به چاپ رسانید و برای این کتاب نیز از وی تقدیر به عمل آمده است ،وی همچنین ،در طی این سال ها ،همکاری خود را با کانون پرورش فکری و کودکانان و نوجوانان شعبه 2 حفظ کرد و و در جشنواره هایی همچون :پرستو های بهشتی ،نامه ای به امام رضا،داستان کوتاه ،قصه گویی شرکت کرد و سابق عناوینی شد .از وی تحت عنوان بانوان فرهیخته اردکان تقدیر شده است.وی فیلمنامه ای کوتاه نوشت تحت عنوان سیاه سفید که ساخته شد و  به جشنواره های خارجی همچون:اسپانیا ،لیتوانی و...راه پیدا کرد.

همچنین وی ،در عکاسی نیز فعالیت هایی داشته است.،و سه نمایشگاه برگزار کرده است.و نمایشگاه چهرم تحت عنوان :عمقی به اندازه یک عمر در جریان برگزاری است.

وی همچنین با صداوسیمای استان یزد ،همکاری هایی داشته است.وی همچنین ،در نخستین و دومین جشنواره فرهنگ و ادب شهرستان اردکان نیز برگزیده شد.کتاب دوم را نیز تحت عنوان آوایی فراتر از من و تو را زیر چاپ دارد. وی هم اکنون دانشجوی کارشناسی روانشناسی است .

صفحه ویژه «فریبا الهی فرد»

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692