دومین مجموعه داستان گروهي «كانون فرهنگي چوك» منتشر شد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

به گزارش خبرگزاری کانون فرهنگی چوک:

مهدي رضايي دبیرکانون فرهنگی چوک از انتشار دومين مجموعه داستان گروهي كانون فرهنگي چوك در نمايشگاه كتاب خبر داد.

وی دراين باره گفت: اين دومين مجموعه داستاني است كه به همت اعضاي كانون فرهنگي چوك و هنرجويان آكادمي داستان نويسي چوك وبا مقدمه اي از دكتر حميد عبدالهيان و عليرضا محمودي ايرانمهر منتشر شد و 19 نويسنده در اين مجموعه همكاري داشته اند.

وي دراين باره افزود: متاسفانه اين مجموعه داستان مانند مجموعه داستان اول دچار سانسور شد و يك داستان كاملا حذف شد اما به هرحال خوشحاليم كه این کتاب براي نمايشگاه كتاب به همت آقاي بابك اباذري مدير نشر نصيرا عرضه مي شود.

ليلا اماني، صلاح الدين خضرنژاد، سميرا صفري، ناهيد شاه محمدي، ياسمن دارابي، مسيح ناظمي، امين شيرپور، صالحه گريست، سعيده شفيعي، حسين كهندل، احمد داوري، علي لطفي فتح آبادي، احمد فرقدان، عباس عابد، روح انگيز ثبوتي، مژگان قاسمي، طيبه تيموري نيا، عليرضا احمدي و افسانه طباطبايي در اين مجموعه شركت داشته اند.

اين مجوعه داستان از سوي نشر نصيرا منتشر شده است و علاقمندان مي توانند به اين نشر به آدرس شبستان راهرو 30 غرفه 18 مراجعه نمايند.


 

به گزارش خبرگزاري كانون فرهنگي چوك: مهدي رضايي دبيركانون فرهنگي چوك اعلام كرد كه مجموعه داستان كانون فرهنگي چوك با نام «چوك1» منتشر شده است. وي افزود: اين مجموعه داستان در سال 89 جمع آوري شد و بعد از كش و قوس هاي فراوان در مميزي ارشاد و مرحله چاپ اواخر بهار منتشر شده است.اين مجموعه داستان شامل 23 داستان كوتاه و داستانك از بيست نويسنده جوان مي باشد و اولين تجربه چاپي انجمن داستاني چوك است.

 مهدي رضايي در ادامه گفت: هرچند كه جمع آوري اين مجموعه، كار طاقت فرسايي بود، اما تصميم دارم تا هر سال يك مجموعه از سوي كانون فرهنگي چوك منتشر نمايم. كه احتمالا فراخوان اين مجموعه در شهريور منتشر شود و علاوه بر داستان پذيراي اشعار دوستان هم باشيم.

 نويسندگاني كه دراين مجموعه آثارشان منتشر شده است عبارتند از: حميد رضا اكبري شروه، طيبه تيموري نيا، مهدي رضايي، مينو كلانتر مهدوي، معصومه شريفي،مجيد جنگي زهي،زهره مسكني، بنفشه بندعلي،نگين كارگر، بهروز انوار،افسانه طباطبايي، ليلي مسلمي،ربابه رياضي نسب، ايوب بهرام،مرتضي غياثي،محمد اكبري،عادله خليفي،مرجان مجيدي،حسام ذكا خسروي.

دیدگاه‌ها   

#19 مهناز پارسا 1393-05-17 01:53
سلام. تبریک عرض می کنم. چگونه کتاب را تهیه کنیم؟
#18 احمد فرقدان 1393-03-02 05:45
با سلام خدمت شما
از دیدن این خبر بسیار خوشحال شدم
باعث افتخار بنده هست که با همکاری شما عزیزان داستانم به چاپ رسید،
از لطف شما بسیار سپاس گزارم...
موفق باشید
#17 محمد کیان بخت 1393-02-18 04:02
تبریک عرض میکنم؛ در خیابان انقلاب چگونه میتوان به این کتب دسترسی راحت پیدا کرد ؟ بسیار خوشحالم از این حرکت زیبا ... موفق و شاد باشید.
#16 عباس عابد ساوجی 1393-02-16 06:13
با سلام خدمت شما
خوشحال شدیم که کارمان و کارتان به ثمر نشست و بار داد.
قرار بود کتاب به دستمان برسد. چگونه و چطورش را نمی دانم.
موفق و پیروز در کارهای بعدی انشاالله.
#15 مهدی رضایی 1393-02-13 02:54
دوستان عزیزی که همینجوری کامنتی درج می کنن و نام و نشانی درستی هم نمی گذارند که جوابگو باشیم عرض کنم که دوست عزیز شما شماره تماس و آدرس ایمیل بذار نسبت به جمع آوری این مجموع داستان و جواب را خدمتتان ارسال کنم.
موفق باشید
#14 میثم اسکندری 1393-02-11 23:45
سلام خیلی خوشحال می شوم وقتی می بینم هم و غم اهالی چک انتشار آثار اهالی قلم است .در این وانفسای گرانی کاغذ و هزینه های سرسام آور چاپ کتاب، چنین حرکت هایی شایان تقدیر و توجه مسئولین فرهنگی کشور است این رهاوردیست برای مرهم زخمهای دل اهالی قلم .آنان که دغدغه شان اشاعه سواد فرهنگی در جامعه است .
و من الله التوفیق
میثم اسکندری (راوی)
#13 مرضیه عابد 1392-11-12 21:52
شاد باش میگم وخسته نباشید
موفق باشین
#12 احسان بهرامی 1392-10-07 23:50
سلام
منم جزو نویسندگان بودم اسم همه هست غیر اسم من
آخه چرا
#11 مریم منشی زاده 1392-10-04 03:54
سلام
خسته نباشید آقای رضایی
هر بار که به این سایت سر می زنم خستگی از تن و روانم بیرون می رود. ممنون از شما و تمام همکارانتان.
خبر خوبی بود و خوشحال شدم. به تمام دوستانی که داستانشان چاپ شده نیز تبریک می گویم.
همیشه سلامت و پویا باشید.
#10 پروین کاشانی زاده 1392-09-15 00:07
درود .تبریک میگم .چندجلد از این کتاب هم برای مابه آبادان بفرستید.سپاسگزارم

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692