ارتباط با ما

چاپ تاریخ انتشار:

 ارتباط با ما

تمامي اعضا و علاقمندان مي‌توانند آثار خود را درقالب word براي ما ارسال كنند. توجه داشته باشيد كه اثر شما پس از دريافت، مورد بررسي قرار مي‌گيرد و اگر هم‌خوان با شرايط سايت باشد، در نوبت نمايش قرار گرفته و درزمان مقرر به نمايش درمي‌آيد. شما مي‌توانيد براي هربخش فقط يك اثر ارسال كنيد و زماني كه اثرشما درسايت منتشر شد، منتظراثربعدي شما هستيم. جهت هرگونه سوال، انتقاد، پيشنهاد در رابطه با فعاليت كانون، مي‌توانيد در ساعات اداري با مديرسايت مهدي رضايي با شماره 09352156692 تماس حاصل نماييد ويا به آدرس ايميل بزنيد.   جهت عضويت دراين كانون به بخش منشوراخلاقي كانون مراجعه كنيد.

******

ارسال اثربراي «انجمن داستان چوك»

براي ارسال داستان كوتاه، داستانك و داستان‌ترجمه، نثر طنز، داستان کودک آثار خود را به همراه يك عكس براي مهدي رضايي دبير بخش داستان به آدرس   ارسال فرماييد. در فایل اثر ارسالی نام و نام خانوادگی و  شماره تماس همراه خود را درج بفرمایید.

******

ارسال اثربراي«انجمن شعرچوك»

براي ارسال شعر در هر قالب شعری، آثار خود را در قالب word به دبيرانجمن خانم «آیدا مجیدآبادی» به آدرس ارسال فرماييد. آثار بايد داراي مشخصات واقعي و كامل باشد. درج شماره تماس ضروري است و بهتر است که اثر ارسالی همراه یک عکس از شاعر باشد.

*********************************

ارسال نقد، مقاله، خبر، مصاحبه

نقدها و مقالات و مصاحبه‌هاي خود را مي‌توانيد براي بخش «مقاله، نقد، گفتگو» ارسال فرماييد. درضمن دربخش خبر مي‌توانيد تمامي خبرهاي خود را اعم از خبركانون‌ها، انجمن‌ها، محفل‌ها، جشنواره‌ها و جايزه‌هاي ادبي و فعاليت‌هاي شخصي خودتان اعم ازانتشار كتاب، مراسم رونمايي ازآثارتان، نقدوبررسي آثار و... را براي ما به آدرس ارسال فرماييد. خبرگزاري چوك ازتمامي خبرها در تمامي حوزه‌هاي هنروفرهنگ و ادبيات استقبال خواهد كرد. 


* كانون فرهنگي چوك آماده همكاري با تمامي موسسات و انتشارات وكانون‌هاي فرهنگي است.

* كانون فرهنگي چوك آماده خدمت‌رساني به جامعه ادبي وهمه هنرمندان عزيز است.

* كانون فرهنگي چوك كانوني بي ادعا و بي‌رياست. بياييد تا به همديگر كمك كنيم.