سايت كانون فرهنگي چوك به عنوان سايت برتر ادبي سال انتخاب شد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

حمیدرضا اکبری شروه - دبیر جایزه‌ی «لیراو» - با اعلام این خبر به خبرنگار ادبیات و نشر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: در این دوره از جایزه، محمدحسین امیری، شهناز اسحاقی و سعید کیانی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم در بخش شعر معرفی شدند. داوری این بخش بر عهده‌ی پوران کاوه و جلال سرافراز بوده است. در بخش مجموعه‌ی داستان نیز اثر شهناز روستایی به عنوان برگزیده و اثر لیلا نوحی تهرانی به عنوان اثر تقدیری معرفی شد‌ه‌ است. داوری بخش مجموعه‌ی داستان نیز بر عهده‌ی حسین آتش‌پرور، قباد آذرآیین و طیبه گوهری بوده است.
او افزود: همچنین در بخش رمان فاطیما فاطری به عنوان برگزیده‌ی نهایی معرفی شده است. نشر مس و سایت ادبی چوک هم به ترتیب به عنوان بهترین ناشر و سایت فعال در حوزه‌ی هنر و ادبیات انتخاب شده‌اند.
اکبری شروه در ادامه اظهار کرد: بنا داریم در این دوره از جایزه از امیر عشیری به‌خاطر تلاشش در حوزه‌ی ادبیات پلیسی ایران تجلیل کنیم.
او همچنین گفت: این جایزه در این سه دوره برگزاری خود با هزینه‌ی شخصی برگزار شده و به جایی وابستگی نداشته است.
شروه سپس کسانی را که جایزه را به خاطر نداشتن منابع مالی ترک کرده‌اند، به اصطلاح شاعر و نویسنده خواند و ضمن تشکر از آن‌ها گفت: ما برای داوری پولی به کسی نداده‌ایم و نداریم که بدهیم.
او در ادامه از شاعران و نویسندگانی که تاکنون همراه و همگام این جایزه بوده‌اند، تشکر کرد.
مؤسس جایزه‌ی ادبی لیراو درباره‌ی مراسم پایانی آن نیز گفت: اختتامیه‌ی سومین دوره‌ی جایزه‌ی ادبی «لیراو» جمعه، 17 آبان‌ماه، از ساعت 15 تا 17 در سرای محله‌ی اوین واقع در تهران، اتوبان چمران، ورودی بزرگراه یادگار امام، خیابان کچویی، سرای محله‌ی اوین برگزار می‌شود و به برگزیدگان تندیس جایزه، لوح تقدیر و هدایایی اهدا می‌شود.
به گفته‌ی اکبری شروه، در مراسم پایانی این دوره از جایزه قرار است یک ناشر چاپ کتاب‌های برگزیده را بر عهده بگیرد
پي نوشت.
از تمامي اعضاي كانون و علاقمندان و دوستداران ادبيات جهت شركت در اين اختتاميه دعوت به عمل مي آيد.
مهدي رضايي- دبيركانون فرهنگي چوك

دیدگاه‌ها   

#1 مهناز پارسا 1392-11-09 17:18
با سلام. آقاي رضايي عزيز ، تبريك عرض مي كنم. سايت شما بسيار پربار و ارزشمند است و جاي تقدير و تحسين دارد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692