داستان «آدمها حساس ترند یا پرنده ها؟» نویسنده«فرهاد قبادی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

farhad ghobadi

اتاق د وازده  متری کسری فقط شامل دوقفسه کتاب و یک میز کامپیوتر بود که درآن با دوست ِ قدیمیش، بیژن گرم صحبت بودند و گاهی پس از گفتنِ خاطره ایی می زدند زیر خنده.

نمایشنامه کوتاه «زنی در دست باد» نویسنده «سپیده گلتراش نژاد»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

( صحنه ،خانه ی تارا را نشان می دهد.تارا ،بر روی تراسی در سمت راست صحنه قرار دارد ومیخواهد یا کریمی راکه زخمش رو خوب کرده  ،پر بدهد در همین حین پیامگیر به صدا در می آید و سارا  در حالی که بوسه ای بر بال یاکریم میزند به پیام گیر گوش میدهد. )

داستان «بهانه» نویسنده «مریم ثروت»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

maryam servat«خانم ماسکتون!»

قدم هایش ایستاد و با ترس به پشت سرش نگاه کرد. فکر می کرد قبل از آنکه مرد نگهبان مچش را بگیرد از پشت محافظ رد می شود؛ اما مرد او را دیده و برای هر فراری دیر شده بود.

داستان «روح دریا» نویسنده «کامیاب سلیمانی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

kamyab soleimani

1

اتاق گرم بود و بوی نفت توی آن می‌پیچید. چیاکو لحاف قرمز را از رویش برداشت و لب پنجره رفت. چلپ و چلوپ دوتا ماهی قرمز که توی حوض بالا و پایین می‌پریدند شنیده می‌شد.

داستان «چشمان سیاه و براق» نويسنده «سيروس شيخ رباط»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

sirooos seilh robat     با دست و پای گچ گرفته و سر باند‌پیچی شده، روی تختی در سالن پذیرایی خانه دراز کشیده بودم. با هر تکانی که می‌خوردم همه اعضای بدنم درد می‌گرفت و دلیلش، حادثه‌ای بود که حدود یک هفته پیش برایم رخ داد.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692