داستانک «دوربین مخفی!» نویسنده «رئوف شاهسواری»

چاپ تاریخ انتشار:

raeof shahsavari

۲۷ مارس ۲۰۲۰    ۲۱:۳۰
فیسبوک می پرسد به چی فکر می کنم؟ راستی به چی فکر می کنم. بعد از سال ها که به فیسبوک رفتم(سر زدم) او از من می پرسد به چی فکر می کنم. شاید بهتر بود می پرسید به چی فکر نمی کنم؟ آدم به چی فکر می کنه و به چی فکر نمی کنه. به همه چی و به هیچ. به دیروز به امروز به فردا... به کرونا و به آر!!!!!!.
۳۰ مارس  ۲۰۲۰   ۲:۵۱
نوشتم که بعد از سال ها، وقتی دیدمش؛ یعنی من به دیدنش رفته بودم در این چند روز سعی می کردم پاسخی برای پرسش او بیابم. با خود می گویم بهتر نبود می پرسید چه می کنم یا لااقل در اکنون چه نمی کنم. سوال درست تری که اصولا وقتی بعد از مدت ها به هم می رسیم پرسیده می شود. اما خوب که فکر می کنم می رسم به این که خب، لابد می گفتم در این شرایط چه می توانم بکنم؟ جز این که فکر کنم ببینم به چی نباید فکر کنم! بگذار از خودت بپرسم: " فیسبوک تو به چی فکر می کنی یا فکر نمی کنی؟" شاید من می گفتم:"... " شاید تو می گفتی:"... "شاید هر دو می گفتیم:"آرم!!!!!"
۳۱ مارس ۲۰۲۰  ۱:۰۳
در دیالوگم یا درست تر گفته باشم در مونولوگم با فیس بوک  رسیدیم به این که...آرم!!!!!. یادم آمد، جایی خوانده بودم " از اینشتین می پرسند بشر در جنگ سوم با چه اسلحه ای خواهد جنگید؟ گفته بود جنگ سوم را نمی دانم اما می دانم که در جنگ چهارم با بیل و کلنگ!" ندایی در گوشم هشدار می دهد ای بشر به هوش باش تا مجبور نشوی، بیل و کلنگ به دست به فکر اختراع چرخ باشی!
 
۲۲ نوامبر ۲۰۲۰ ۱۹:۵۵
و امروز بعد از حدود ۷ ماه چالش باخودم، هنوز نتوانستم جواب فیسبوک را بدم، جوابی که اول خودم را قانع کند.
قدم به قدم به... به چبزی می رسم که در عین کنم ناباوری  شاید جوابش،  بله جوابش باشد...آآآآآررررر مممممم ااااا گگگگگگ دددددد وووووو ........!
 و... تلفظ کامل بعضی کلمات همواره با لکنت همراه می شه _ می دانید که _ با خودم فکر  می کنم ای کاش فیسبوک به جای طرح این سوال سخت، یه سقلمه بهم می زد و می گفت هی کجایی؟ اونجا رو نگاه کن... همه اش دوربین مخفیه! آااااااااهاهاهاهاها

داستانک «دوربین مخفی!» نویسنده «رئوف شاهسواری»