کتاب خطاهای نویسندگی و تجربیات نویسندگی در نمایشگاه کتاب

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

مهدی رضایی نویسنده، محقق و مدرس داستان نویسی، از عرضه کتاب جدیدش در زمینه تحقیق نویسندگی در نمایشگاه کتاب خبر داد.
او دراین باره به خبرنگار ما گفت: پس از 5 سال تلاش توانستم این تحقیق را به سرانجام برسانم. این تحقیق شامل دو بخش کلی است. که بخش اول آن اختصاص دارد به هفتاد یادداشت درباره خطاهای نویسندگی و بخش دوم اختصاص دارد به تجربیات نویسندگی که شامل 15 مصاحبه با نویسندگان مطرح ایرانی همچون جمال میرصادقی، جواد مجابی، محمد محمدعلی، شهرنوش پارسی پور، احمد بیگدلی، علی عطاران، میترا الیاتی، احمد آرام، محمدرضا گودرزی، ژیلا تقی زاده، الهه منافی، احمد اکبرپور، حمید عبدالهیان، کامران محمدی و علیرضا محمودی ایرانمهر است.
رضایی در خاتمه گفت: این تحقیق از سوی انتشارات آرادمان با مدیریت علیرضا بهرامی منتشر و در غرفه این انتشارات به آدرس(A2 راهرو 1 غرفه 44) در دسترس علاقمندان است.


این کتاب، تحقیقی است که به عنوان اولین نمونه ایرانی ارائه می شود و در سطح جهان نیز مشابه آن بسیار کم است.

مهدی رضایی نویسنده، محقق و مدرس حوزه ادبیات داستانی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیاتگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در رابطه با تحقیق خود که از سال 91 آغاز کرده است گفت: فکر می کنم سال 96 سال به نتیجه رسیدن این تلاش 5 ساله است. این تحقیقی است که به عنوان اولین نمونه ایرانی ارائه می شود و در سطح جهان نیز مشابه آن بسیار کم است.
 وی دراین‌باره افزود: این کتاب تحقیقی_ تالیفی شامل دو بخش است و بخش اول آن شامل 70 عنوان یادداشت است که درباره خطاهای نویسندگی نوشته شده است و بخش دوم شامل 15 مصاحبه از نویسندگان مطرح ایران است که بعضی از مصاحبه های این تحقیق بدون شک در آینده ادبیات داستانی ایران مثال زدنی خواهد شد. 
 رضایی در پایان گفت: این کتاب از سوی نشر آرادمان با مدیریت آقای علیرضا بهرامی منتشر خواهد شد و تلاش این است که کتاب در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شود.
 این نویسنده پیش از این رمان «چه کسی از دیوانه ها نمی ترسد؟»، رمان «روزگار فراموش شده» و مجموعه داستان « آواز گوسفندها» را روانه بازار نشر کرده و این چهارمین اثری است که از او منتشر می شود. این نویسنده مدت چهار سال است که همچنان رمان «من بن لادن را کشتم» را در دست نگارش دارد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692