اعلام فهرست نامزدهای کتاب سال شعر به انتخاب خبرنگاران و آیین پایانی

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

khabarnegaran

نامزدهای سیزدهمین دوره جایزه کتاب سال شعر ایران به انتخاب «خبرنگاران» معرفی شدند.

بنا بر اعلام دبیرخانه جایزه، نامزدهای دوره سیزدهم، به ترتیب حروف الفباء نام خانوادگی، به این شرح‌اند:

مراسم رونمایی مجموعه داستان «واحد 106» نوشته امین موسی‌وند برگزار شد .

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

ronamaei aminمراسم رونمایی دومین مجموعه داستان امین موسی وند با نام ((واحد 106)) روز پنج شنبه 19 / 7 / 97 در موسسه فرهنگی هنری هفت اقلیم برگزار شد .

در این مراسم که با استقبال پر شور نویسندگان و علاقه مندان به ادبیات داستانی برگزار شد ابتدا سولماز اسعدی مجری برنامه از امین موسی وند دعوت کرد تا داستانی را از مجموعه انتخاب کرده و برای حضار بخواند . در ادامه برنامه نازنین جودت نویسنده و منتقد ادبی در مقام سخنران مراسم به طور خلاصه از  محتوای داستان های مجموعه حرف به میان آورد و سپس به تحلیل محتوا و بیان نقاط مثبت و ضعف اثر پرداخت .

مجموعه داستان «واحد 106» در 86 صفحه و شمارگان 500 جلد به قیمت 15000 تومان در سال 1397 توسط نشر داستان منتشر شده است

امین موسی وند از نویسندگان جوان و برگزار کننده جلسات داستان خوانی با نام ایستگاه داستان در تهران است که از سال 1394 تاکنون هر هفته و با حضور نویسندگان صاحب اثر برگزار می شود .

همایش «روز جهانی ترجمه» با تقدیر از محمد جوادی برگزار می‌شود

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

hamayesh

همایش «روز جهانی ترجمه» روز ۱۸ مهرماه برگزار می‌شود.همایش روز جهانی ترجمه به همت مؤسسه خانه داستان چوک و همکاری کتابخانه بعثت هجدهم مهرماه برگزار می شود.

مهدی رضایی - دبیر موسسه خانه داستان چوک - در این‌باره به ایسنا گفت: ما هر سال دو همایش جهانی برگزار می‌کنیم؛ همایش روز جهانی ترجمه و همایش روز جهانی داستان.  امسال هم به یاری خدا روز جهانی ترجمه را با تقدیر از مترجم فعال کشورمان محمدجوادی برگزار می کنیم. ضمن اینکه این مراسم جشن سیزدهمین سال فعالیت کانون فرهنگی چوک نیز است.

او افزود: آقای محمد جوادی از مترجمان فعالی است که تا به حال ۲۹ ترجمه از زبان‌های انگلیسی و فرانسه به فارسی داشته است و حتی ترجمه‌هایی از فارسی به زبان‌های انگلیسی و فرانسه دارد.این همایش روز هجدهم مهر ساعت ۵ عصر در خانه داستان چوک- کتابخانه بعثت به آدرس میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، پلاک ۳۶، طبقه سوم برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد است.

علی‌دهباشی، مراد حسین‌ عباسپور و مهدی رضایی سخنرانان این مراسم هستند.  قرائت پیام جوزف بویدن-نویسنده کانادایی- از دیگر برنامه‌های این مراسم عنوان شده است.

فراخوان تالیف کتابِ «به رغم پنجره های بسته:شعر معاصر زنان»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzzدر یک صد سال اخیر، به خلاف ادوار قدیم،حضورخانم های شاعر در حوزه شعر ایران بسیارچشمگیرو در خور تحسین بوده است. تالیف کتابِ «به رغم پنجره های بسته:شعر معاصر زنان» مشتمل بر تحلیل و منتخبی از شعر آنان در سال 1380 در 334 صفحه پاسخی هرچند مختصر بود به این حضور.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692