داستان «ما سه نفر« نویسنده «فاطمه حیدری مراغه»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

fatemeh heidari maraghe

گفت « همینجا خوبه، خلوته، رفت و آمد کمه. نمی ترسی که!» طوری گفت، کمی ترسیدم. گفتم: « نه!» از جاده خارج شد و همه ی برگ های پاییزی را زیر گرفت. گفتم: «ای کاش از رو برگا رد نمی شدی» از توی آینه پشت سرش را نگاه کرد و پیچید به سمت درختان تبریزی که ردیف به ردیف ایستاده بودند. ترمز دستی را کشید، اشاره کرد به سبد و زیرانداز.

داستان «بوی گند تمیزی» نویسنده «محمد حسینی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mohamad hoseini

بوی گند تمیزی از سر تا سر فاضلابی به دماغ میخورد میخورد که درست مثل صحنه ی به دنیا آمدن یک انسان ، تمیز اما کثیف بود. تاچشم کار میکرد در و دیوار های تمیز و تا گوش می‌شنید سکوت محض بود.  سکوتی که نشان میداد فاضلاب‌ دیگر  زیر زمین نیست بلکه فقط زیرِ زمین است.

داستان «نامۀ عاشقانۀ پیاز به سیر سر سفرۀ هفت سین» نویسنده «مهدیه خردمند»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

سلام عزیز دلم،

حالت چطوره؟ خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ نمی دونی چقدر دلم برات تنگ شده. دلم برای تمام لحظاتی که از ترس حظور برادرات با آن صورت سفید و لپ های برآمدت زیر زیرکی به من زل می زدی و از خجالت گل های قرمزی روی گونه های برآمده ی سفیدت می نشست، تنگ شده.

داستان «نبش کوچه فرهنگ یکم» نویسنده «حمید سروامان ‌الهی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

hamid sarvaman elahiروز سرد نفس‌های آخرش را می‌کشید. خیابان پر از ماشین‌هایی بود که همانند پنجه‌های دست در هم فرو رفته بودند، آدم‌ها برای دور ماندن از سوز، خود را در کاپشن‌ و شال و کلاه غرق کرده و با سرعت از کنار همدیگر می‌گذشتند.

داستان «برف همیشه سفید نیست» نویسنده «نویسنده: مجتبی پورفرخ»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mojtaba poorfarokh

چشم می‌چرخانم تا شاید یک منجی پیدا کنم؛ پلک می‌زنم و برف روی مژه‌هایم جا خوش می‌کند و همه جا را سفید می‌بینم. کاش مادرم را پیدا کنم. وقتی از لا‌به‌لای سنگ‌ها بالا می‌آمدم، مدام صدایم می‌زد و مراقب باش می‌گفت. آنقدرکه یک‌بار حواسم پرت شد و نزدیک بود از آن بالا، به تهِ دره‌ی پر از سنگلاخ‌های بزرگِ سفیدپوش سقوط کنم.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692