"سودابه امینی" شاعر و مدیرکل آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کشور مهمان کودکان و نوجوانان ایلامی

چاپ تاریخ انتشار:    ارسال شده در خبرهاي ويژه چوك

soodabeh aminiبه گزارش خبرنگار فرهنگی کانون چوک-
"سودابه امینی"شاعر و مدیرکل آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور روز یک شنبه ۲۸ مردادماه در نهمین نشست ادبی "دوپنجره" مهمان اعضا و مربیان و کارشناسان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام می شود.

در این نشست ادبی نوجوانان و کارشناسان به نقد و بررسی مجموعه شعر"فصل آهو و کبوتر" در مرکز فرهنگی هنری شماره ی یک شهر ایلام می پردازند.
از "سودابه امینی" بیش از ۱۵ عنوان کتاب در قالب های شعر،پژوهش و تجربه های ادبی و فرهنگی برای مخاطبان نوجوان و بزرگ سال منتشر شده است و چند عنوان کتاب دیگر زیر چاپ دارد.
از این شاعر نام آشنا مجموعه شعر"سیب حوا"برنده ی جایزه ی ادبی پروین اعتصامی در سال ۸۹ شده و تعدادی از اشعار ایشان به زبان های آلمانی، عربی،ترکی ترجمه شده است.
واحد کارشناسی ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام،پیش تر میزبان،طاهره ایبد با کتاب خانواده‌آقای‌چرخشی،نورا حق پرست با کتاب آوازهایم برای تو-احمدخدادوست با کتاب شعر سبزه ها-عبدالصالح پاک با کتاب پشت ‍پرچین خیال-مریم صباغ زاده با کتاب صدای ساز سهراب-علی خانجانی با کتاب حرف آباد-غلامرضا بکتاش با کتاب با دو چشمم می چشم- و محمدرضامرزوقی باکتاب بچه‌های‌کشتی‌رافائل بوده است و در نهمین برنامه نشست دوپنجره میزبان خانم "سودابه امینی "شاعر و مدیرکل آفرینش های ادبی و هنری کانون کشور خواهد بود.