رونمایی از کتاب های نشر سرانه در کتاب خانه ی مرکزی دانش گاه رازی کرمانشاه

چاپ تاریخ انتشار:    ارسال شده در جوایز ادبی

ronamaei hemati

رونمایی از کتاب های نشر سرانه در کتاب خانه ی مرکزی دانش گاه رازی کرمانشاه

 

به گزارش کانون فرهنگی چوک-
روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه باهمکاری کتاب خانه ی مرکزی دانش گاه رازی کرمانشاه، ۶عنوان از کتاب های تازه منتشرشده ی نشر (سرانه)در نیمه ی اول سال ۹۶با حضور جمع زیادی از اهالی قلم و رسانه و علاقه مندان به ادبیات رونمایی شد.
در این مراسم باشکوه که با نقد و بررسی مجموعه داستان تازه منتشر شده ی(غریق) اثر (غلام مرادی)مترجم و مدیر نشر سرانه، شعرخوانی به زبان های فارسی و لکی و کوردی،خوانش مقاله با مضمون(نگاهی به تاریخ ادبیات کودک و نوجوان کرمانشاه)، نگاهی به زبان های و گویش های کوردی، ارائه ی گزارش وضعیت نشر کتاب در استان کرمانشاه توسط مدیرکتاب خانه ی مرکزی دانش گاه رازی، ارائه ی گزارشی از عملکرد نشر سرانه توسط مدیر این انتشارات، سخنرانی با موضوع نگاهی به تاریخ چاپ و رمان نویسی در کرمانشاه همراه بود، ۶ عنوان کتاب تازه منتشر شده در حوزه های: داستان کوتاه نوجوان، ترجمه ی داستان،ترجمه ی شعر ؛ مجموعه شعر لکی که به همت غلام مرادی مدیر نشر سرانه سرمایه گذاری و منتشر شده بود، رونمایی شد.
گفتنی است که در این مراسم؛استاد (اردشیر کشاورز (مورخ و پژوهش گر)استاد فرشید یوسفی،حسین احمدی محجوب، محمدسعید اعتمادی، از شاعران پیش کسوت کرمانشاه و شاعران و هنرمندان و منتقدانی هم چون:نادی،سید نصرت الله ایازی ، خدامراد مرادی ،امینی،سید کاوه حیدری
مرتضی حاتمی ،دکتر حمید احمدی حضور داشتند.
در پایان دکتر احمدی؛ مدیر کتاب خانه ی مرکزی دانش گاه رازی کرمانشاه با اهدا لوح سپاس از تلاش های فرهنگی/ ادبی غلام مرادی مدیر نشر سرانه تقدیر نمود.
در این مراسم کتاب های:
غلام مرادی واژه های مسافر (ترجمه شعر جهان)مروارید(ترجمه مجموعه داستان)غریق (مجموعه داستان تالیفی)راز کوچه باغ هفت توت(رمان نوجوان:نوشته ی:مرتضی حاتمی)گول ئه نار! ئه ی شیعره ئنسانه(مجموعه شعر لکی:سروده:سید قاسم ارژنگ)و حقوق ورزشی رونمایی شد.