معرفي سايت

چاپ تاریخ انتشار:

سايت "كانون فرهنگي چوك" راه اندازي شد

سايتي براي هرروز شما

 

معرفي انجمن ها و بخش هاي سايت

به ياري خدا و شما اعضا ودوستان عزيز، جهت خدمتگزاري به ادبيات اين مرزو بوم "سايت كانون فرهنگي چوك" راه اندازي شد. ما دردنياي ادبيات فقط مدعي خالص‌ترين خدمت‌گزاري هستيم. اين سايت داراي هفت بخش مجزا مي‌باشد كه سه بخش آن مختص به انجمن داستان چوك، انجمن شعر چوك و انجمن عكس چوك است.

انجمن داستاني چوك

قديمي ترين و باسابقه ترين انجمن اين كانون انجمن داستاني چوك است كه طي پنج سال با فعاليت‌هاي آن آشنا بوده‌ايد. در طي راه‌اندازي انجمن داستاني چوك بسياري از داستانك نويسان گله مند بودند كه چرا فضايي مجزا مختص به داستانك نداريم و درجواب مي‌گفتيم كه هنوز فرصت مهيا نيست و امروز خوشبختانه اين فرصت مهيا شده است. انجمن داستان چوك هرهفته با آثاري از شما عزيزان در سه بخش داستان كوتاه، داستانك وداستان ترجمه به روزخواهد بود و منتظر نظرات ارزشمند شما.

انجمن شعر چوك

بخش انجمن شعر چوك با حضور جوانان باتجربه و فعال دراين عرصه اداره مي شود. انجمن شعر با دوستاني چون عباس رضواني دبيرانجمن شعر، سيد احمد موسوي   (مسئول بخش كلاسيك) محمد علي حسنلو (مسئول بخش سپيد) و جناب ربيعيان (مسئول بخش ترجمه شعر) اداره خواهد شد. اين انجمن نيز در هر سه بخش مانند انجمن داستاني چوك با آثار شما عزيزان به روز خواهد شد و همگي آثار مورد نقد و بررسي قرار مي‌گيرند.

انجمن عكس چوك

عكس و عكاسي يكي از هنرهاي مهجور مانده است. با وجود دوستاني كوشا و فعال در عرصه عكاسي مجاب شديم كه "انجمن عكس چوك" را هم راه اندازي كنيم. انجمن عكس چوك با يك بخش كه هفتگي عكس‌هايي جهت نقد وبررسي به نمايش مي گذارد فعاليت خود را آغاز مي كند. دبيراين بخش سركار خانم نفيسه توحيدي فرمي باشد.

 

نقد مقاله و گفتگو

اين بخش به مقوله نقد و مقاله و گفتگو مي پردازد و فضايي آزاد براي تمامي هنرمندان درتمامي عرصه‌هاست و نمي‌خواهيم كه خودمان را دراين بخش به هنرهاي معدود اين سايت محدود كنيم. پس بنابراين شما مي توانيد دراين بخش از تمامي هنرها سينما، تئاتر و...، مقاله، نقد، گفتگو ارسال كنيد تا با نام خودتان منتشر شود.

 

خبرگزاري چوك

خبرگزاري فرهنگي و ادبي يكي از دغدغه‌هاي دايمي اهل هنر و ادبيات بوده است. ما سعي داريم كه دراين بخش بهترين و مهم‌ترين خبرهاي ادبي روز ايران و جهان را به نمايش بگذاريم. اين خبرگزاري روزانه با حداقل ده خبر فرهنگي و ادبي به روز خواهد شد. خبرگزاري اين سايت نيزمحدود به چند هنرنخواهد بود. اميدواريم كه بتوانيم فضايي پرخبربراي شما به وجود بياوريم.

 

صفحه ويژه اعضا

در اين بخش براي هريك از اعضاي كانون يك صفحه ويژه در نظر گرفته مي شود و هنرمند مي تواند بيوگرافي خود را درآن منتشر كرده و نسبت به آثار منتشرشده و جوايز كسب شده اطلاع رساني كند و همچنين خبرها و نقدهاي مربوط به خودش را به صورت جامع در صفحه ويژه خود منتشر كند. اين صفحه با نام صحفه ويژه اعضا كار خود را آغاز مي كند. براي نمونه اين صفحه شما مي توانيد به لينك زيرمراجعه كنيد و از چگونگي آن مطلع شويد.

عضويت در كانون

دوستاني كه علاقمند به عضويت دراين كانون و فعاليت در انجمن هاي آن هستند اول به قسمت منشور اخلاقي كانون مراجعه كنند و از قوانين و شرايط انجمن مطلع شوند. تمامي مراحل عضويت درآنجا درج شده است و اگر ابهامي در بخشي از آن براي‌تان وجود داشت با شماره تماس مدير سايت مهدي رضايي 09352156692 تماس حاصل فرماييد.

براي ارسال آثار،مطالب و خبرهاي خود به بخش ارتباط با ما مراجعه كنيد.